Gå til innhold

Har du bytta til sommerdekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har piggdekk, må man skifte til sommerdekk på mandag da? Får man bot hvis man ikke gjør det?

Hilsen uvitende kjerring. : )

Fortsetter under...

Skrevet

Man skal se an føreforholdene, men om de tilsier at det er forsvarlig å skifte dekk, så skal man gjøre det.

Jeg kjører med piggfritt, og siden det er meldt snø og sluddbyger til uka igjen, har jeg tenkt å avvente noe dekkbytte.

Regner med jeg skal i fjellet igjen før sesongslutt, og jeg har allerede vært på to hjul i en sving oppi der for ikke lenge siden. Skummelt :-/

Skrevet

Neida. Du kan kjøre hele året med piggfrie vinterdekk hvis du vil.

Hvor lurt det er, er en annen sak.

Skrevet

Har ikke bytta ennå. Tar ikke sjansen, for her oppe i åsen kan det faktisk komme snø, selv om det regner lenger ned.

Gjest bare en
Skrevet

Har ikke bytta ennå. Tar ikke sjansen, for her oppe i åsen kan det faktisk komme snø, selv om det regner lenger ned.

Siden jeg bor i nord har ikke fristen for å bytte til sommerdekk gått ut ennå. Dessuten er det ennå fare for at det er glatt og snø på veiene enda en god stund framover.

Skrevet

Kjører du med pigger fra og med i morgen, vil du få bot hvis du blir tatt.

Jeg la om til sommerdekk i går kveld:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...