Spirello Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hvis man ikke har piggdekk, må man skifte til sommerdekk på mandag da? Får man bot hvis man ikke gjør det? Hilsen uvitende kjerring. : ) 0 Siter
Line Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Man skal se an føreforholdene, men om de tilsier at det er forsvarlig å skifte dekk, så skal man gjøre det. Jeg kjører med piggfritt, og siden det er meldt snø og sluddbyger til uka igjen, har jeg tenkt å avvente noe dekkbytte. Regner med jeg skal i fjellet igjen før sesongslutt, og jeg har allerede vært på to hjul i en sving oppi der for ikke lenge siden. Skummelt :-/ 0 Siter
Atene Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Neida. Du kan kjøre hele året med piggfrie vinterdekk hvis du vil. Hvor lurt det er, er en annen sak. 0 Siter
Blåmor Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har ikke bytta ennå. Tar ikke sjansen, for her oppe i åsen kan det faktisk komme snø, selv om det regner lenger ned. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har ikke bytta ennå. Tar ikke sjansen, for her oppe i åsen kan det faktisk komme snø, selv om det regner lenger ned. Siden jeg bor i nord har ikke fristen for å bytte til sommerdekk gått ut ennå. Dessuten er det ennå fare for at det er glatt og snø på veiene enda en god stund framover. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kjører du med pigger fra og med i morgen, vil du få bot hvis du blir tatt. Jeg la om til sommerdekk i går kveld:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.