Gå til innhold

Dronning Sonja er toppen

Anbefalte innlegg

Gjest LaReodor
Skrevet

Hvorfor gjør ingen skikkelige intervjuer med dronning Sonja? Hun er toppen! Klok, sjarmerende og spennende. Har så lyst til å høre mer om hennes meninger om ting, og hennes syn på livet. Hun er vakker, snill og god.

Nå skriver jo journalistene bare om klærne hennes og om barnebarna. Men hun er mye mer interessant.

Flotte holdninger til kronprinsen og kronprinsessens ekteskap hadde hun også. Åpen, liberal og tøff.

Hadde jeg bare vært 20 år eldre hadde kongen fått grov konkurranse.

Fortsetter under...

Gjest antipasti
Skrevet

Dæven! Det der regner jeg med er rein provokasjon. Makan til gnurekjerring skal en lete lenge etter.

Gjest LaReodor
Skrevet

Dæven! Det der regner jeg med er rein provokasjon. Makan til gnurekjerring skal en lete lenge etter.

Nei, jeg mener det. Kjerring er ikke et ord jeg ville brukt om henne. Fy skam deg.

Du må være lite kvalitetsbevisst.

Gjest betasuppe
Skrevet

Nei, jeg mener det. Kjerring er ikke et ord jeg ville brukt om henne. Fy skam deg.

Du må være lite kvalitetsbevisst.

Du beundrer _både_ Sonja og hun der Renate?! Jammen er du allsidig!:)

Jeg personlig synes Sonja er særdeles lite sjarmerende. Slik som hun hele tiden sier "svært meget fint", "Belgien" osv.

Fysj!

Gjest Beundrer tross alt....
Skrevet

Du beundrer _både_ Sonja og hun der Renate?! Jammen er du allsidig!:)

Jeg personlig synes Sonja er særdeles lite sjarmerende. Slik som hun hele tiden sier "svært meget fint", "Belgien" osv.

Fysj!

Ja, og "Bygdø", ikke Bygdøy. Og "øen" ikke øya.

Visst er hun klok, flink og sporty, men virker veldig "fin".

Skrevet

Ja, og "Bygdø", ikke Bygdøy. Og "øen" ikke øya.

Visst er hun klok, flink og sporty, men virker veldig "fin".

Sånn snakker gamle damer fra Oslo vest. Tenk på at sånn snakket alle en gang...

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sonja er toppen? Den dama hadde jeg ikke feid over for penger.

Skrevet

Sånn snakker gamle damer fra Oslo vest. Tenk på at sånn snakket alle en gang...

Jo, greit det med gamle damer, men dengang jeg hørte dette så jeg ikke på henne som sa det som gammel akkurat, men er jo oppvokst på vestkanten så er vel ikke så unaturlig.

Klart vi er forksjellige og bra er vel det.

Som før nevnt beundrer jeg virkelig Sonja for alt hun gjør og ikke minst kan. Hun er også veldig sporty. Blir allikevel litt for "fint" innimellom.

Gjest LaReodor
Skrevet

Jo, greit det med gamle damer, men dengang jeg hørte dette så jeg ikke på henne som sa det som gammel akkurat, men er jo oppvokst på vestkanten så er vel ikke så unaturlig.

Klart vi er forksjellige og bra er vel det.

Som før nevnt beundrer jeg virkelig Sonja for alt hun gjør og ikke minst kan. Hun er også veldig sporty. Blir allikevel litt for "fint" innimellom.

Mail til Dronning Sonja er en god ide. Men hva skal jeg skrive? Er jo temmelig usmakelig om hun tror jeg forsøker å sjekke henne opp, nå som kongen vår er alvorlig syk. Vil bare uttrykke min nesegruse beundring.

Tror dere jeg kan be om et aldri så lite møte, eller er det galt av meg?

Ville et brev være mer smakfult? Eller kanskje en pen presang? Hva tror dere verdens vakreste dronning vil ønske seg?

Gjest LaReodor
Skrevet

Mail til Dronning Sonja er en god ide. Men hva skal jeg skrive? Er jo temmelig usmakelig om hun tror jeg forsøker å sjekke henne opp, nå som kongen vår er alvorlig syk. Vil bare uttrykke min nesegruse beundring.

Tror dere jeg kan be om et aldri så lite møte, eller er det galt av meg?

Ville et brev være mer smakfult? Eller kanskje en pen presang? Hva tror dere verdens vakreste dronning vil ønske seg?

Kom plutselig på at Sonjas familie har vært utsatt for noen ikke så snille beundrere. Vil bare understreke at jeg er en snill, seriøs beundrer uten skumle hensikter. Er alt for ung for Sonja egentlig, dessverre. Men flott er hun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...