Gjest LaReodor Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hvorfor gjør ingen skikkelige intervjuer med dronning Sonja? Hun er toppen! Klok, sjarmerende og spennende. Har så lyst til å høre mer om hennes meninger om ting, og hennes syn på livet. Hun er vakker, snill og god. Nå skriver jo journalistene bare om klærne hennes og om barnebarna. Men hun er mye mer interessant. Flotte holdninger til kronprinsen og kronprinsessens ekteskap hadde hun også. Åpen, liberal og tøff. Hadde jeg bare vært 20 år eldre hadde kongen fått grov konkurranse. 0 Siter
Gjest antipasti Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dæven! Det der regner jeg med er rein provokasjon. Makan til gnurekjerring skal en lete lenge etter. 0 Siter
Gjest LaReodor Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dæven! Det der regner jeg med er rein provokasjon. Makan til gnurekjerring skal en lete lenge etter. Nei, jeg mener det. Kjerring er ikke et ord jeg ville brukt om henne. Fy skam deg. Du må være lite kvalitetsbevisst. 0 Siter
Gjest betasuppe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Nei, jeg mener det. Kjerring er ikke et ord jeg ville brukt om henne. Fy skam deg. Du må være lite kvalitetsbevisst. Du beundrer _både_ Sonja og hun der Renate?! Jammen er du allsidig! Jeg personlig synes Sonja er særdeles lite sjarmerende. Slik som hun hele tiden sier "svært meget fint", "Belgien" osv. Fysj! 0 Siter
Gjest Beundrer tross alt.... Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Du beundrer _både_ Sonja og hun der Renate?! Jammen er du allsidig! Jeg personlig synes Sonja er særdeles lite sjarmerende. Slik som hun hele tiden sier "svært meget fint", "Belgien" osv. Fysj! Ja, og "Bygdø", ikke Bygdøy. Og "øen" ikke øya. Visst er hun klok, flink og sporty, men virker veldig "fin". 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja, og "Bygdø", ikke Bygdøy. Og "øen" ikke øya. Visst er hun klok, flink og sporty, men virker veldig "fin". Sånn snakker gamle damer fra Oslo vest. Tenk på at sånn snakket alle en gang... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Sonja er toppen? Den dama hadde jeg ikke feid over for penger. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Sånn snakker gamle damer fra Oslo vest. Tenk på at sånn snakket alle en gang... Jo, greit det med gamle damer, men dengang jeg hørte dette så jeg ikke på henne som sa det som gammel akkurat, men er jo oppvokst på vestkanten så er vel ikke så unaturlig. Klart vi er forksjellige og bra er vel det. Som før nevnt beundrer jeg virkelig Sonja for alt hun gjør og ikke minst kan. Hun er også veldig sporty. Blir allikevel litt for "fint" innimellom. 0 Siter
Gjest LaReodor Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jo, greit det med gamle damer, men dengang jeg hørte dette så jeg ikke på henne som sa det som gammel akkurat, men er jo oppvokst på vestkanten så er vel ikke så unaturlig. Klart vi er forksjellige og bra er vel det. Som før nevnt beundrer jeg virkelig Sonja for alt hun gjør og ikke minst kan. Hun er også veldig sporty. Blir allikevel litt for "fint" innimellom. Mail til Dronning Sonja er en god ide. Men hva skal jeg skrive? Er jo temmelig usmakelig om hun tror jeg forsøker å sjekke henne opp, nå som kongen vår er alvorlig syk. Vil bare uttrykke min nesegruse beundring. Tror dere jeg kan be om et aldri så lite møte, eller er det galt av meg? Ville et brev være mer smakfult? Eller kanskje en pen presang? Hva tror dere verdens vakreste dronning vil ønske seg? 0 Siter
Gjest LaReodor Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Mail til Dronning Sonja er en god ide. Men hva skal jeg skrive? Er jo temmelig usmakelig om hun tror jeg forsøker å sjekke henne opp, nå som kongen vår er alvorlig syk. Vil bare uttrykke min nesegruse beundring. Tror dere jeg kan be om et aldri så lite møte, eller er det galt av meg? Ville et brev være mer smakfult? Eller kanskje en pen presang? Hva tror dere verdens vakreste dronning vil ønske seg? Kom plutselig på at Sonjas familie har vært utsatt for noen ikke så snille beundrere. Vil bare understreke at jeg er en snill, seriøs beundrer uten skumle hensikter. Er alt for ung for Sonja egentlig, dessverre. Men flott er hun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.