Gå til innhold

Hva jobber du som?

Gjest den sorte dame

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame

Hva jobber du som og hva tjener du i året?

Er det full tid?

Jeg selv er helsesekretær, og tjener 190 000 kroner i året, jeg har 80% stilling og jeg syns dette er skikklig DÅRLIG betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som assistent i hjemmesykepleien. Kan få tilnærmet full stilling om jeg vil, men jeg studerer på sida og har bare tid til å ta tilfeldige vakter.

Har noen års ansiennitet, og har 240000 i grunnlønn. Synes det er ei helt grei lønn til at jeg ikke har særlig med utdannelse, og så trives jeg stort sett godt også. Det er noen vakter som er tyngre både fysisk og psykisk enn andre, men sånn er det når man jobber med gamle og syke/pleietrengende folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i bank, tjener 300.000,- full tid. Helt grei og normal lønn , antar jeg.

Jeg er sykepleier og tjener 280.000 + tillegg for kveld og helg. Jobber 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er utdanna hjelpepleier, og jobber hver 3. helg, utenom studiene. Studerer sykepleie, og håper på bedre lønn.......

*drømmer.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinni

Jeg er utdannet barnevernpedagog og jobber på en ungdomsinnstitusjon. Jeg tjener ca. 330 000 i året. Det er med tillegg. Jeg jobber hver 4 helg. Jeg får utbetalt ca. 20 000 i måneden og synes jeg har det svært så bra :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tiden under utdannelse, men jobber som matros. Lønna er max. 9500 kr/mnd skattefritt. Dèt er i hvert fall dårlig betalt. Har tenkt til å avansere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som sosialkonsulent/saksbehandler, tjener 257000.

Syns det er ræva betalt. Heldigvis har jeg finni meg en ingeniør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 11% stilling som organist og tjener ikke særlig mye på en sånn liten stilling.

Men jeg spiller litt som vikar rundt forbi, og det hjelper jo...

Håper å få en større fast stilling etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...