Niobe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 ...jeg får ståpels av stemmen til Alejandro! Han er suuuperskjønn! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg er helt enig! Han er utrolig bra, jeg får frysninger, gode sådanne, av den stemmen. 0 Siter
Platina Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jo, han har nok den beste stemmen og er en godklump, men han er jo ikke akkurat noen entertainer da. 0 Siter
tonie Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Enig i at han har en nydelig stemme, men han er så stiv og mimikkløs. Vet ikke om det skyldes sjenanse eller hva, men jeg hadde gjerne sett at han ble litt bedre på den biten. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Stemmen hans har særpreg, og han er i alle fall min favoritt! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Stemmen hans har særpreg, og han er i alle fall min favoritt! Enig. Kunne nok hørt på en hel plate med ham. Det er jo det vi må tenke på også, om vi ville like å høre en hel plate med stemmen. (sendte avgårde årets første stemme på han ikveld...kunne ikke la være da jeg hørte den stemmen. Ville egentlig vente med å stemme til finalen, men...jaja) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Enig. Kunne nok hørt på en hel plate med ham. Det er jo det vi må tenke på også, om vi ville like å høre en hel plate med stemmen. (sendte avgårde årets første stemme på han ikveld...kunne ikke la være da jeg hørte den stemmen. Ville egentlig vente med å stemme til finalen, men...jaja) Er det world idol i år? Vinner Ali ville han nok gjort det bra i world idol også. Unik stemme! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Er det world idol i år? Vinner Ali ville han nok gjort det bra i world idol også. Unik stemme! Det tror jeg ikke. At han hadde gjort det bra altså. Han blir for anonym til world idol. Men nå er ikke jeg særlig fan av han heller da. Syns han blir for kjedlig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det tror jeg ikke. At han hadde gjort det bra altså. Han blir for anonym til world idol. Men nå er ikke jeg særlig fan av han heller da. Syns han blir for kjedlig. Jeg synes ikke stemmen hans er anonym, men han må kanskje øve litt mer... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg synes ikke stemmen hans er anonym, men han må kanskje øve litt mer... Tenkte mer på som person. Stemmen blir litt kjedlig i lengden.. =) (Jeg er dårlig på å forklare. He he ) 0 Siter
Tottlå Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg synes Alejandro blir vel litt fløtepus!!!! Liker ikke det. Håper han og mari ryker ut så snart som mulig!!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg synes Alejandro blir vel litt fløtepus!!!! Liker ikke det. Håper han og mari ryker ut så snart som mulig!!!! Endelig noen som er enig med meg! :-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Endelig noen som er enig med meg! :-) Hehe.......er det ingen andre som mener det samme??? Jeg har aldri likt hun der Mari. Hun synger IKKE fint!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hehe.......er det ingen andre som mener det samme??? Jeg har aldri likt hun der Mari. Hun synger IKKE fint!!!! Jeg syns heller ikke Mari synger fint. Men Ali, derimot, har en nyyydelig stemme... 0 Siter
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg syns heller ikke Mari synger fint. Men Ali, derimot, har en nyyydelig stemme... Neeeei, han blir for pusete!!!! Åsså....han har alltid hodet bøyd bakover når han prøver og synge..... DET irriterer meg! 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Neeeei, han blir for pusete!!!! Åsså....han har alltid hodet bøyd bakover når han prøver og synge..... DET irriterer meg! Pusete - har du drukket? Han er 16! Og er forresten mye mindre pusete enn de to andre uber-stylede jåle-pjokkene der. 0 Siter
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Pusete - har du drukket? Han er 16! Og er forresten mye mindre pusete enn de to andre uber-stylede jåle-pjokkene der. Nei, jeg har ikke drukket, og mener fortsatt at han er fløte-pus- aktig!!! 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Nei, jeg har ikke drukket, og mener fortsatt at han er fløte-pus- aktig!!! Det er umulig å være 16 og fløtepus. Du må minst være 18-19 før du kan kalles det. Du er bare redd han skal danke ut din egen favoritt, du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.