Gå til innhold

Hvem går ut ikveld? (idol)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper på Mari. Hun sang ikke bra idag.

Og igjen, Alejandro er konge. Den stemmen er utrolig skjønn. :)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• amber sun

4

• Dorthe

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes nesten alle sang surt i kveld jeg. Enten er det noe gærnt med meg eller med dem...

Gjest batteri
Skrevet

tipper også mari. erik og hun..hva hun heter nå..arrhh husker ikke=) havner sikkert i stolen, men mari går nok ut..

Gjest @riele
Skrevet

Så enig! Jeg gråt jeg! Malin har også nydelig stemme, men hun ble kanskje for kjedelig i kveld....

Skulle ønske Ali kunne synge Damien Rice - A Blowers Daughter (soundtrack til Closer) før eller senere i idol...stemmen hans er bare som skapt for den sangen!

Men Mari går ut ja. Med Erik og Eva i stolen ved siden av seg.

Skrevet

Tipper Mari. Hun ser bra ut på scenen. Men sang ikke bra i dag.

Forresten enig med Dorthe, mange sang surt i dag...

Dersom ikke Mari går ut, håper jeg Eva. Hun synger jo bra, men jeg er enig i at hun er litt kald...

Heia Ali, Cindy og Jorun:)

Annonse

Skrevet

Jeg synes nesten alle sang surt i kveld jeg. Enten er det noe gærnt med meg eller med dem...

Enig med deg. Surt, surt, surt.

Skrevet

Tipper Mari. Hun ser bra ut på scenen. Men sang ikke bra i dag.

Forresten enig med Dorthe, mange sang surt i dag...

Dersom ikke Mari går ut, håper jeg Eva. Hun synger jo bra, men jeg er enig i at hun er litt kald...

Heia Ali, Cindy og Jorun:)

Ja, enig i det.

Ali, Cindy og Jorun er best!

:)

Skrevet

Enig med deg. Surt, surt, surt.

Jeg begynte oppriktig å lure på om det var noe galt med ørene mine i kveld :o(

hare1365380455
Skrevet

Mari ryker nok ut. Hun sang ikke så bra.

Skrevet

Det var flere som sang litt surt. Ikke alle, men flere hadde partier hvor det ikke var så bra.

Skrevet

Erik, Mari og Malin havner i stolen, Erik går ut.

Skrevet

Det var flere som sang litt surt. Ikke alle, men flere hadde partier hvor det ikke var så bra.

Jeg får litt frysninger nedover ryggen av sur sang :o(. Ikke når jeg synger sjøl da, da er det helt i orden :o)

Annonse

Skrevet

Tipper også Mari. Men nivået er dessverre generelt dårlig.

Mener

Gjest M.Angelica
Skrevet

Håper Christian, men det blir nok Mari. Hun var dårlig idag. Men som skrevet tidligere, mye dårlig i kveld.

Skrevet

Tipper Mari. Synes ikke Tone er det helt store heller, jeg da. Malin sang surt. Jeg tror de tre havner i sofaen i kveld.

Gjest @riele
Skrevet

:-) Sånn var det!

Neeeeeeeei, ble skikkelig lei meg nå jeg :( Håper vi får høre mer fra den nydelige stemmen hennes senere...

Skrevet

:-) Sånn var det!

Det var synd.

Hun sang ikke bra idag, det er jeg enig i, men jeg syns Mari sang enda dårligere.

Malin valgte feil sang idag, hun har egentlig en fin stemme, og den ikke hadde holdt til finaleplass.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Neeeeeeeei, ble skikkelig lei meg nå jeg :( Håper vi får høre mer fra den nydelige stemmen hennes senere...

Hvordan kunne de finne på å kle henne så utrolig kjerringaktig da? Det har jo vist seg at klær og hår kan ødelegge utrolig mye. Tror kjolen ødela mye for Malin i kveld. Håpløs lengde til den nydelige jenta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...