Gå til innhold

Hvem går ut ikveld? (idol)

Anbefalte innlegg

Gjest @riele
Skrevet

Hvordan kunne de finne på å kle henne så utrolig kjerringaktig da? Det har jo vist seg at klær og hår kan ødelegge utrolig mye. Tror kjolen ødela mye for Malin i kveld. Håpløs lengde til den nydelige jenta.

Ja, enig der, men det er så utrolig teit at folk lar være å stemme på henne bare pga slike ting....

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• amber sun

4

• Dorthe

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fatter virkelig ikke hva som er så bra med stemmen til Ali... Jeg og mannen min rister bare på hodet over alle lovordene dommerne kommer med. Det høres IKKE fantastisk ut i våre ører...

Synes Jorunn og Eva var best idag jeg. :-)

Skrevet

Jeg synes nesten alle sang surt i kveld jeg. Enten er det noe gærnt med meg eller med dem...

Enig, mye dårlig idag. Eneste lyspunkt var Jorunn og Eva.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, enig der, men det er så utrolig teit at folk lar være å stemme på henne bare pga slike ting....

Mange folk er utrolig teite, vet du... Og dommeren banker jo hele tiden fast at det er helheten de er ute etter. Ikke bare stemmen, men utførelse og 'looks'. Så stylistene har et stort ansvar!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg fatter virkelig ikke hva som er så bra med stemmen til Ali... Jeg og mannen min rister bare på hodet over alle lovordene dommerne kommer med. Det høres IKKE fantastisk ut i våre ører...

Har du prøvd å lukke øynene når du lytter til han da? Jeg må det, ellers blir jeg så satt ut av det babyface-utseendet hans. Da hører jeg liksom ikke stemmen.

Skrevet

Har du prøvd å lukke øynene når du lytter til han da? Jeg må det, ellers blir jeg så satt ut av det babyface-utseendet hans. Da hører jeg liksom ikke stemmen.

Hjelper ikke... Var jo bra på et lite parti av sangen idag (det med mest "trøkk"), men generelt ikke bra, ikke i det hele tatt. Foretrekker å høre på Christian heller da (og det er ikke min favoritt, for å si det sånn...). Men så mener jeg også at Christian er bedre enn Kjartan i fjor da. Så jeg har sikkert sær smak.

Annonse

Gjest eller?
Skrevet

Det kommer kanskje av at dere ikke er så musikalske?

Gjest batteri
Skrevet

Hjelper ikke... Var jo bra på et lite parti av sangen idag (det med mest "trøkk"), men generelt ikke bra, ikke i det hele tatt. Foretrekker å høre på Christian heller da (og det er ikke min favoritt, for å si det sånn...). Men så mener jeg også at Christian er bedre enn Kjartan i fjor da. Så jeg har sikkert sær smak.

ja da har du nok det..skal noe til for å ikke høre at alijandro har ett helt spesielt særpreg ved stemmen sin og at han har en utrolig skjønn og spesiell sangstemme!

Skrevet

ja da har du nok det..skal noe til for å ikke høre at alijandro har ett helt spesielt særpreg ved stemmen sin og at han har en utrolig skjønn og spesiell sangstemme!

Jeg hører et særpreg, men det faller ikke i smak.

Skrevet

Det kommer kanskje av at dere ikke er så musikalske?

Vel - jeg er ikke all verdens musikalsk kanskje, men mannen min er. Han er musiker... hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg hører et særpreg, men det faller ikke i smak.

Enig med deg Gemini =)

Skrevet

Enig med deg Gemini =)

Takk og lov at vi er flere, får nesten inntrykk av at vi bare er 3 stk på hele DOL som ikke roser Ali opp i skyene...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk og lov at vi er flere, får nesten inntrykk av at vi bare er 3 stk på hele DOL som ikke roser Ali opp i skyene...

Det har jeg og fått inntrykk av!

Skjønner ikke helt hva de ser i han..Greit nok at han har en spesiell stemme, men den blir så kjedlig i lengden. Han kan lage en sove-cd. Da hadde jeg sovna på flekken ;)

Annonse

Gjest @riele
Skrevet

Det har jeg og fått inntrykk av!

Skjønner ikke helt hva de ser i han..Greit nok at han har en spesiell stemme, men den blir så kjedlig i lengden. Han kan lage en sove-cd. Da hadde jeg sovna på flekken ;)

Sove-cd? Fordi stemmen hans er så behagelig mener du kanskje? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sove-cd? Fordi stemmen hans er så behagelig mener du kanskje? :)

Tja..den er jo ikke akkurat skrikende for å si det sånn. Litt behagelig og kjedelig i lengden passer godt når man skal sove. Minner meg forøvring om en forleser jeg har hatt. Sef hadde han time fra kl 8 og utover. ZZZZzzzzz

Skrevet

Enig med deg Gemini =)

Jeg også! Særpreg, joda, men fantastisk? Nei...

Har mest sansen for Jorun jeg, og mer og mer for hun Eva. Cindy kommer nok til å bli fryktelig flink, men virker litt "umoden" på meg.

Gjest futte
Skrevet

Er så enig med deg. Han er søt - men veldig oppskrytt. Ikke noe spesielt med den stemmen, men sjarm har han.

Etter min mening bør Cindy komme høyt opp. Jorun synger jo bra, men bør da holde seg til engelsk så en slipper den fæle dialekten.

Skrevet

Enig med deg Gemini, når det gjelder Ali...

Jeg prøver og prøver å finne ut hva det er disse dommerene er så betatt av, men for meg blir det bare kjedelig, flatt og det virker som om han presser seg veldig.

Pussig.

Mary Poppins
Skrevet

Håper Christian, men det blir nok Mari. Hun var dårlig idag. Men som skrevet tidligere, mye dårlig i kveld.

Hva er det med alle doljentene om dagen? Ingen som liker Christian jo.. han som er såå søt!!!

Gjest wo do
Skrevet

Enig med deg Gemini, når det gjelder Ali...

Jeg prøver og prøver å finne ut hva det er disse dommerene er så betatt av, men for meg blir det bare kjedelig, flatt og det virker som om han presser seg veldig.

Pussig.

Dommerne og halve kongeriket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...