tigertrollet Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Her hun sexy? Seriøst? *skjønner meg ikke på mannfolk* :-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Her hun sexy? Seriøst? *skjønner meg ikke på mannfolk* :-) Dama HØRES iallefall ut som et mannfolk! Kom inn til skjermen og skjønte for pokker ikke hvem som prata. Jeg hørte jo et mannfolk, men det var ingen av de to som satt der. hehe... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dama HØRES iallefall ut som et mannfolk! Kom inn til skjermen og skjønte for pokker ikke hvem som prata. Jeg hørte jo et mannfolk, men det var ingen av de to som satt der. hehe... Ja, ikke sant? Hun og Anne Grete Prøys.. 0 Siter
Gjest synes jeg spør du meg Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hva sier du "oh mama" til? at hun er heit eller fæl? For meg er "oh mama" noe man sier når det er noe man synes er sexy. Men det kan vel ikke være tilfellet her....?!?!?! 0 Siter
Gjest -og jeg er dame med sans for damer :-) Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Helt enig!! Hun er råsexy! 0 Siter
Gjest tomatsuppe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hun er råsexy, og det har jeg ment i de siste 20 åra! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hun er råsexy, og det har jeg ment i de siste 20 åra! Hvem er hun? Hva har hun gjort? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.