Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med min bærbare og ser på tv sammtidig. Det slo meg at det må jo flere andre gjøre også, for folk er så kjappe til å svare noen ganger...

Så hvordan er ståa?

Fortsetter under...

Gjest bare en
Skrevet

Jeg sitter noen gang foran den stasjonære PC'en og ser på tv og andre ganger sitter jeg på den bærbare PC'n og ser på tv.

Lett å få senebetennelse når man sitter for lenge ved bærbar PC. Så den bruker jeg bare når jeg ikke skal sitte lenge foran PC'en

Gjest @riele
Skrevet

Bærbar, helt klart. Helt avhengig av bærbaren min jeg, og den kunne aldri i verden vært en stasjonær!

Skrevet

Datteren min (16 år) og jeg sitter i skrivende stund med hver vår bærbar, i hver vår sofakrok og ser på TV (den samme TV'n da)

Skrevet

Jeg bruker som regel den bærbare ja. For øyeblikket sitter jeg også foran tv-en.

Skrevet

Bærbar i sofaen med tv foran meg.

Før jul satt jeg med stasjonær på kontoret med tv ved siden av meg. Nå har vi ikke kontor lenger, og det så ikke så flott ut med to stasjonære pcer midt i stua, så da kjøpte vi en bærbar.

Annonse

Gjest rutangis netu
Skrevet

Har en stasjonær i stua, så det er raskt å flytte seg. Ser skjermen herifra også! Tastaturet på den bærbare (har det også) er mye senere å skrive på for meg, så jeg orker ikke bruke den.

Skrevet

Datteren min (16 år) og jeg sitter i skrivende stund med hver vår bærbar, i hver vår sofakrok og ser på TV (den samme TV'n da)

Den ene bærbare har sin opprinnelige plass på pulten der den gamle stasjonære sto og kan kobles til skriver og kopieringsmaskin.

Gjest gladiol
Skrevet

Ja det gjør jeg også. Det er så greit å kunne gjøre to ting på en gang, tidsbesparende er det også... hi, hi ;-)

Skrevet

Kan sitte på stua, jeg også, men akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet.

Har 4 stasjonære pc'er og 2 bærbare i heimen, pluss at mister mann har en gammal en i "hula" si (kombinert verksted/furtebu) - den kan man visst bare legge kabal på :)

Skrevet

Har stasjonær pc i stua. Tv'en er ikke så langt unna, så jeg kan i det minste høre hva de sier samtidig som jeg sitter her. ;)

Men jeg pleier å gjøre en av tingene, ikke begge deler samtidig.

Bærbar hadde vært ok, men det har jeg altså ikke.

Skrevet

Jeg har bærbar, og den befinner seg stort sett i kroken mellom sofaene mine. Jeg pleier også å sitte med laptop'en i fanget og se tv :)

Annonse

Skrevet

Stasjonær PC på et lite kontor uten vindu...

Men jeg har bærbar også og har lyst til å få til et trådløst nettverk i huset.

:)

Skrevet

Jeg har en stasjonær og har tven ikke så langt unna :o)

Men jeg ønsker meg veldig en bærbar en altså slik at jeg kunne hatt den i senga. Kanskje jeg ikke hadde sovnet så fort da.

Gjest malun
Skrevet

Jeg har en stasjonær Mac på hjemmekontoret, og så har vi to bærbare PC-er som flyttes rundt i huset etter behov.

Noen ganger ser jeg på TV og surfer samtidig, men ikke hvis det er noe jeg _virkelig_ følger med på, som Lost, feks.

Skrevet

Jeg er kjapp med min stasjonære - fordi jeg ikke ser tv hele tiden - går an det også :) Jobber på pc'en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...