Gå til innhold

Kjærlightessorg

Anbefalte innlegg

Gjest Knust_hjerte
Skrevet

Hvordan kom dere over deres kjærlighetssorg?

Hvordan og hva gjorde dere for å glemme personen og hvor lang tid tar det?

Noen tips og råd? Tar de med glede men trenger de snarest.

På forhånd takk

Gjest klem til deg
Skrevet

1. Ta tiden til hjelp, ikke forvent at det går fort, eller at du ikke får "tilbakeslag".

2. Føl deg vel med deg selv / i eget selskap. Gå til frisør, sol deg. kle deg fint, rydd og vask rundt deg osv.

3. Velg er person / venninne du snakker med om det som er trist, når du føler behov for det. Ellers prøver du å ha det hyggelig sammen med venner / familie, uten å snakke med alle om det som er trist. Må du snakke stygt om den du savner, velg en du kan stole helt på, og som forstår deg, og som kan sette en strek over / glemme det du har sagt hvis det blir behov for det. Til alle andre lar du være å si noe ufordelaktig.

4. Gå ut, gjør sosiale ting, bli med på det du inviteres på, ta initiativ selv til ting. Men ikke kast deg inn i nye forhold, vis først at du har det bra med deg selv / alene.

5. Tillat deg selv å ha mange motstridene følelser. Men ikke si alt til alle.

6. Lev sunt, mht mat, mosjon, søvn osv. Søvnmangel gjør alle problemer 100 ganger mer uoverkommelige.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det som har funka for meg er å pule en annen. Nå kødder jeg ikke. Få opp selvtilliten som ofte blir knust når man blir dumpa, ved å finne ut - eller i hvert fall å få bekrefta - at man kan få andre.

Ja, jeg er banal, men det har funket for meg.

Skrevet

Det som har funka for meg er å pule en annen. Nå kødder jeg ikke. Få opp selvtilliten som ofte blir knust når man blir dumpa, ved å finne ut - eller i hvert fall å få bekrefta - at man kan få andre.

Ja, jeg er banal, men det har funket for meg.

Typisk mannfolkråd altså ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Typisk mannfolkråd altså ;o)

Det er et råd som funker. I hvert fall for meg. :)

Skrevet

Det er et råd som funker. I hvert fall for meg. :)

Funker ikke for meg :o)

Jeg fikser ikke sex med noen andre hvis jeg er forelska. Og jeg må være helt ferdig med den forrige før jeg orker.

Men jeg synes det hjelper med masse oppmerksomhet fra andre menn da slik at jeg føler meg attraktiv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Funker ikke for meg :o)

Jeg fikser ikke sex med noen andre hvis jeg er forelska. Og jeg må være helt ferdig med den forrige før jeg orker.

Men jeg synes det hjelper med masse oppmerksomhet fra andre menn da slik at jeg føler meg attraktiv.

Nettopp. Masse oppmerksomhet, og få oppmerksomheta bekrefta med et ligg. :)

Skrevet

Nettopp. Masse oppmerksomhet, og få oppmerksomheta bekrefta med et ligg. :)

Oppmerksomhet er tingen og kanskje litt klining. Men da er jeg redd jeg hadde begynt å grine hvis jeg hadde gjort noe mer. Hadde synes innmari synd på meg selv som måtte ta til takke med en fremmed når jeg egentlig var forelsket i en annen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oppmerksomhet er tingen og kanskje litt klining. Men da er jeg redd jeg hadde begynt å grine hvis jeg hadde gjort noe mer. Hadde synes innmari synd på meg selv som måtte ta til takke med en fremmed når jeg egentlig var forelsket i en annen.

Neida, hvis du tar fyren mer enn en gang går det over med tiden. :)

Skrevet

Neida, hvis du tar fyren mer enn en gang går det over med tiden. :)

Det går over med tida uansett. Jeg kom over det på tre uker da jeg hadde vært gift i 7 år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det går over med tida uansett. Jeg kom over det på tre uker da jeg hadde vært gift i 7 år.

Joa, men hvis du feier over noen tar det bare 1 uke. Det er bedre med en uke i helvete enn 3! :)

Skrevet

Joa, men hvis du feier over noen tar det bare 1 uke. Det er bedre med en uke i helvete enn 3! :)

LOL, kanskje jeg skal prøve det neste gang ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL, kanskje jeg skal prøve det neste gang ;o)

Det funker.

Jeg er faktisk blodig alvorlig nå.

Men man kan selvsagt få den i tryne dersom man går ut og ikke får no`.

Skrevet

Det funker.

Jeg er faktisk blodig alvorlig nå.

Men man kan selvsagt få den i tryne dersom man går ut og ikke får no`.

Det skjer ikke for damer da. Helt alvorlig, man kan alltid få seg et napp hvis man absolutt vil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skjer ikke for damer da. Helt alvorlig, man kan alltid få seg et napp hvis man absolutt vil.

Det er sant. Sånn sett er det en fordel å være kvinnfolk!

Skrevet

Det er sant. Sånn sett er det en fordel å være kvinnfolk!

Men vi har mange ulemper da. Bare tenk hvordan folk snakker hvis jenter gjør slike ting ofte. Ingen snakker om gutta...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men vi har mange ulemper da. Bare tenk hvordan folk snakker hvis jenter gjør slike ting ofte. Ingen snakker om gutta...

Joda, de snakker om oss også. Seriøst! :I

Skrevet

Joda, de snakker om oss også. Seriøst! :I

Mener du det?

Dårlig gjort. Synes det er dårlig gjort å snakke om det uansett. Andre kan drite i det etter min mening.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du det?

Dårlig gjort. Synes det er dårlig gjort å snakke om det uansett. Andre kan drite i det etter min mening.

Ja, de gjør det.

Men det er jo ikke sånn at vi bryr oss. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...