Gå til innhold

Kjærlightessorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de gjør det.

Men det er jo ikke sånn at vi bryr oss. :)

Det er bra :o)

Jeg bryr meg ikke så mye jeg heller. Folk får si og tro hva de vil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bra :o)

Jeg bryr meg ikke så mye jeg heller. Folk får si og tro hva de vil.

Samme her. Jeg gir generelt f... :) Folk får ta meg som jeg er eller gi faen i å ta meg i det hele tatt. :)

Skrevet

Grin den tiden du trenger, men ikke lenger. Fresh deg opp etterpå, ny frisyre, nye plagg.. kom deg ut, få bekreftet at du fortsatt er attraktiv :)

(her antar jeg du er jente da, aner ikke hva gutter gjør, sikkert det SDD sier :P)

Gjest knust_hjerte
Skrevet

Grin den tiden du trenger, men ikke lenger. Fresh deg opp etterpå, ny frisyre, nye plagg.. kom deg ut, få bekreftet at du fortsatt er attraktiv :)

(her antar jeg du er jente da, aner ikke hva gutter gjør, sikkert det SDD sier :P)

Er gutt :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I tillegg til ligget må det sies at vi drikker veldig mye kaffe sammen med noen kompiser, støtter oss på noen gode venninner, og blir så pinlig fulle av følelser ovenfor hverandre at vi aldri snakker om det igjen senere. :)

Skrevet

Er gutt :-)

Hmm tja... mine ekser har etter det jeg har sett tatt og fordypet seg i enten intensiv kamptrening (fullkontakt er da det eneste som gjelder ;) ) og/eller dataspill 24/7 :P

Å fornye seg selv i varierende grad og dra ut på byen er nok ikke til å forakte antar jeg, sånn etter den aller første perioden :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...