hjertebarnet Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 I Oslo er det nå rotteinvasjon. Derfor trenger kommunen hjelp fra folk til å drepe dem. Du får 250 kroner pr rotte du fanger og leverer inn ved Rådhuset. Sa de på TV Norge nyhetene nå nettopp. He he he, lurer på om noen går på den? 0 Siter
Gjest juugg Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Haha! Eg trodde på den eg! Men gubben satt ved sida her og reagerte på prisen :-) Husker broren min fanget kråker og fikk betalt for dem da vi var plagsommer her, men det var ikke så mye penger. Syntes at det var en god ide eg! (liker ikke rotter) Hadde ei rotte i veggen der jeg bodde tidligere... 0 Siter
Line Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Æsj... det er sikkert de som går på den der og. Fytterakkern, enn å få slengt døde rotter på pulten sin! Jeg ville ikke lurt folk til å komme hjem til meg med sånne kryp! *uurgh* 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Haha! Eg trodde på den eg! Men gubben satt ved sida her og reagerte på prisen :-) Husker broren min fanget kråker og fikk betalt for dem da vi var plagsommer her, men det var ikke så mye penger. Syntes at det var en god ide eg! (liker ikke rotter) Hadde ei rotte i veggen der jeg bodde tidligere... *lol* Den var for dum til at jeg gikk på den, selv om det ikke er første april lenger nå hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.