Gå til innhold

antidepressiva og graviditet


hanne30

Anbefalte innlegg

Hei,jeg lurer på hvilke effekter antidepressiva kan ha under en graviditet. jeg tittet på spørsmål og svar inne på disse sidene og så at det ligger to vidt forskjellige svar på stort sett samme spørsmål når det gjaldt bruk av seroxat under graviditet. Jeg ønsker selv å bli gravid, men tør ikke å prøve fordi jeg går på seroxat, derfor blir jeg noe forvirret når jeg prøver å finne ut mer temaet, og ser så konsekvent forskjellige svar på samme nettside. Jeg forstår at det sikkert er en diskusjon i fagmiljøet rundt akkurat dette, men akkurat derfor hadde det vært interessant å få et litt mer utdypet svar enn nei, du bør IKKE bruke seroxat og det er ikke noe problem å bruke seroxat under graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Var jeg deg så ville jeg ikke ha brukt noen medisiner under svangerskapet gikk også på seroxat før jeg ble gravid med minstemann.Var hoss en legeog han sa at det ikke sku være noe problem åbruke det under graviditeten. 1mnd etter kom jeg til en anen lege som nu er min fastlege å han sa at jeg ikke måtte finne på å bruke noe som helst under sangerskapet.Siden løsten på en unge til var stor så slutet jeg med dem.Men etter 2 mn gravid så forsvant angsten min helt og jeg hadde ike angst i det hele tatt resten av svangerskapet å til lillemann var 2 mnd gammel for da måtte jeg slutte å amme.Men da kom angsten tilbake. Så har det vært opp til meg så har jeg gått gravid flere ganger men har tre barn nu,så nu er det stopp.

Men i ettertid så har jeg fått vite at det er normalt at mange er bra i svangerskapet pga hormonforandringer i kroppen. Så for din del så håper jeg du finner en løsning på problemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...