Gjest Sirkelsag Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Om du liker dem bola og dumme, så... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Huff, du har faen døtte meg dårlig guttesmak! 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vin Diesel er passe grusom ja. Jude Law, Brad Pitt og Orlando Bloom derimot... Og unge Al Pacino...eller James Dean på sin tid... ah *dååån* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vin Diesel er passe grusom ja. Jude Law, Brad Pitt og Orlando Bloom derimot... Og unge Al Pacino...eller James Dean på sin tid... ah *dååån* For ikke å snakke om Clintern! Der snakker vi mannfolk. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vin Diesel er passe grusom ja. Jude Law, Brad Pitt og Orlando Bloom derimot... Og unge Al Pacino...eller James Dean på sin tid... ah *dååån* Jeg så bare Vin Diesel på Letterman i sta, og da var han ganske sjarmerende på sitt vis. Men jeg har ikke sett ham i så mange andre situasjoner, vet han er en actionfilm-skuespiller da. Men Johnny Depp er vel mitt favoritt-sikleobjekt for tida... :-) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vin Diesel er passe grusom ja. Jude Law, Brad Pitt og Orlando Bloom derimot... Og unge Al Pacino...eller James Dean på sin tid... ah *dååån* Nei, vet du hva...han ligner for mye på pappa. I barskeste laget for min del 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 For ikke å snakke om Clintern! Der snakker vi mannfolk. Nei, vet du hva...han ligner for mye på pappa. I barskeste laget for min del 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Nei, vet du hva...han ligner for mye på pappa. I barskeste laget for min del Din pappa må være digg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg så bare Vin Diesel på Letterman i sta, og da var han ganske sjarmerende på sitt vis. Men jeg har ikke sett ham i så mange andre situasjoner, vet han er en actionfilm-skuespiller da. Men Johnny Depp er vel mitt favoritt-sikleobjekt for tida... :-) Men Johnny Depp er virkelig noe å sikle etter også ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Men Johnny Depp er virkelig noe å sikle etter også ) Han er for ung for deg, Dorthe. Det vet du like godt som meg. Johnny er min! 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Din pappa må være digg! Det synes sikkert mamma. Men jeg holder meg til Jude jeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det synes sikkert mamma. Men jeg holder meg til Jude jeg Jude er ikke engang som en pingle å regne i forhold til Clint. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Nei, vet du hva...han ligner for mye på pappa. I barskeste laget for min del Svarer du deg selv også nå! ;-) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg så bare Vin Diesel på Letterman i sta, og da var han ganske sjarmerende på sitt vis. Men jeg har ikke sett ham i så mange andre situasjoner, vet han er en actionfilm-skuespiller da. Men Johnny Depp er vel mitt favoritt-sikleobjekt for tida... :-) Ja, det er sant. Favoritt er han i Finding Neverland, og ganske så sexy i Secret Windows også... mmm:) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jude er ikke engang som en pingle å regne i forhold til Clint. Vet det, og jeg liker det. Eller har jeg for mange homofile venner? 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Men Johnny Depp er virkelig noe å sikle etter også ) Ja, har byttet ut bildet på skrivebordet på pc-en nå, fra en gresk strand til Johnny Depp. *sukk* ;-) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Svarer du deg selv også nå! ;-) Ja, ny og uerfaren her jeg sjø, så det går litt fort i svingene, spesielt med fredagsrødvinen innabords 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.