Gå til innhold

Vin Diesel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er for ung for deg, Dorthe. Det vet du like godt som meg.

Johnny er min!

Han er ikke såå ung da. Jeg liker dem litt unge jeg, synes 40 er akkurat passe ;o)

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Gemini

15

• Dorthe

12

• tigertrollet

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er sant. Favoritt er han i Finding Neverland, og ganske så sexy i Secret Windows også...

mmm:)

Secret Windows har jeg helt glemt - den skulle jeg jo se etter på videosjappa... Ikke at jeg ser så ofte video/dvd. Men har notert nå... :-)

Finding Neverland så jeg 2 ganger på kino (og jeg som er så sjelden på kino...). Og så har jeg jo sett Pirates of the Carribean da. Men Finding Neverland er definitivt best! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet det, og jeg liker det. Eller har jeg for mange homofile venner?

Jeg tror far din, Clintern, blir skuffa om du stikker av med en fløtepus som denne Judd.

Skrevet

Ja, har byttet ut bildet på skrivebordet på pc-en nå, fra en gresk strand til Johnny Depp.

*sukk*

;-)

Han er skikkelig barsk. Jeg skjønner godt at du har byttet ut bildet av stranda.

Gjest @riele
Skrevet

Ja, har byttet ut bildet på skrivebordet på pc-en nå, fra en gresk strand til Johnny Depp.

*sukk*

;-)

Hva med å finne et bilde av Johnny Depp PÅ en gresk strand da? Og alt det innebærer? :)

Skrevet

Ja, ny og uerfaren her jeg sjø, så det går litt fort i svingene, spesielt med fredagsrødvinen innabords ;)

Skal vel la det passere da, for denne gangen! ;-)

Annonse

Skrevet

Hva med å finne et bilde av Johnny Depp PÅ en gresk strand da? Og alt det innebærer? :)

Hvis Alyssa Milano var på den samme stranda, så hadde nok både mannen min og jeg blitt fornøyd ;-)

Gjest @riele
Skrevet

Jeg tror far din, Clintern, blir skuffa om du stikker av med en fløtepus som denne Judd.

Ja, kanskje derfor jeg er i besittelse av en mellomting...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er ikke såå ung da. Jeg liker dem litt unge jeg, synes 40 er akkurat passe ;o)

Clintern ser fortsatt ut som om han er 40. Og han er uansett 40 til sinns!

Gjest @riele
Skrevet

Hvis Alyssa Milano var på den samme stranda, så hadde nok både mannen min og jeg blitt fornøyd ;-)

Alyssa Milano ja...men hva er så spesielt med henne da? Dama i gata, synes jeg da :)

Skrevet

Særlig med en kjekk, sexy fyr der også :o)

Jeg får vel helst nyte medbragt... hehe

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, kanskje derfor jeg er i besittelse av en mellomting...

Hva er en mellomting mellom Judd og Clintern?

Woody Allen?

Gjest @riele
Skrevet

Hva er en mellomting mellom Judd og Clintern?

Woody Allen?

Nei, han er nok ingen kjendis....

dessverre?

Skrevet

Alyssa Milano ja...men hva er så spesielt med henne da? Dama i gata, synes jeg da :)

Vel - han synes vel det er noe med henne da... Synes ikke hun er stygg jeg heller. Men vi klarer oss nok helst med hverandre.

Eller - hvem vet, hva ferien bringer... ;-)

Skrevet

Clintern ser fortsatt ut som om han er 40. Og han er uansett 40 til sinns!

Jeg synes Clintern er kjekk også jeg. Men Johnny Depp er kjekkere altså ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, han er nok ingen kjendis....

dessverre?

Nei, det tror jeg er like greit. Så lenge Clintern og Ari er single, og paven nå snart er dau, ville jeg gått for en ikke-kjendis jeg også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes Clintern er kjekk også jeg. Men Johnny Depp er kjekkere altså ;o)

Enig i at Johnny er digg, men i forhold til Clintern kommer de alle til kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...