Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg får vel helst nyte medbragt... hehe Jeg vet ikke helt om jeg har medbrakt jeg ( 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Enig i at Johnny er digg, men i forhold til Clintern kommer de alle til kort. Fælt så opphengt du var i kjekke mannfolk i kveld da. Har du konvertert? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Fælt så opphengt du var i kjekke mannfolk i kveld da. Har du konvertert? Nja, men jeg vurderer det seriøst. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg vet ikke helt om jeg har medbrakt jeg ( Det ordner seg nok underveis... ;-) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Nei, det tror jeg er like greit. Så lenge Clintern og Ari er single, og paven nå snart er dau, ville jeg gått for en ikke-kjendis jeg også. Oh, paven hadde jeg helt glemt. Kanskje like greit. Ari er ikke så verst da. Men kompisen hans, Kåre Conradi er enda bedre... 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Enig i at Johnny er digg, men i forhold til Clintern kommer de alle til kort. Jeg er litt forelsket for tida jeg og ingen er så kjekk som ham ;o). Ikke engang Clintern. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Oh, paven hadde jeg helt glemt. Kanskje like greit. Ari er ikke så verst da. Men kompisen hans, Kåre Conradi er enda bedre... Ari er kongen. Jeg gleder meg til unge nummer 2 kommer. Han er alltid bra på sitater når kvinnfolket dytter ut unger. Håper han får mange barn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det ordner seg nok underveis... ;-) Jeg har ikke gitt opp enda ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg er litt forelsket for tida jeg og ingen er så kjekk som ham ;o). Ikke engang Clintern. Du må ikke forelske deg i din kommende svigersønn, Dorthe! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Nja, men jeg vurderer det seriøst. Why not?! Det er jo ikke av veien å prøve ut alternativene i alle fall... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Why not?! Det er jo ikke av veien å prøve ut alternativene i alle fall... ;-) Men jeg faller bare for umulig menn. Clitern og greier. Jeg er nesten sikker på at han har dame og er heterofil. Kjipt. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 papa betyr forresten pave på italiensk... 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Du må ikke forelske deg i din kommende svigersønn, Dorthe! Du er for ung altså. Du er noen år under grensa. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Du er for ung altså. Du er noen år under grensa. Joa. Jeg hadde nok kledd datteren bedre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Joa. Jeg hadde nok kledd datteren bedre. Ja, det hadde du gjort. Da hadde jeg visst hva hun hadde fått også, jeg stoler ikke helt på han snobben. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Oh, paven hadde jeg helt glemt. Kanskje like greit. Ari er ikke så verst da. Men kompisen hans, Kåre Conradi er enda bedre... Conradi er blant de kjekkeste norske kjendisene ja! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja, det hadde du gjort. Da hadde jeg visst hva hun hadde fått også, jeg stoler ikke helt på han snobben. Meg vet du i hvert fall hvor du har! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har ikke gitt opp enda ) Han som jeg hørte om for en god stund siden? *krysser fingrene for dere* 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Meg vet du i hvert fall hvor du har! Ja, det gjør jeg. Tror du hadde oppført deg som en gentleman jeg og i hvert fall kommet å skifta dekk og lyspærer for svigermor ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja, det gjør jeg. Tror du hadde oppført deg som en gentleman jeg og i hvert fall kommet å skifta dekk og lyspærer for svigermor ) Det hadde jeg gjort, og jeg er mye snillere enn jeg later som. Så! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.