Gå til innhold

Vin Diesel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så bare Vin Diesel på Letterman i sta, og da var han ganske sjarmerende på sitt vis. Men jeg har ikke sett ham i så mange andre situasjoner, vet han er en actionfilm-skuespiller da.

Men Johnny Depp er vel mitt favoritt-sikleobjekt for tida... :-)

Åja... Nam nam i Secret Window. :)

I det nyeste Det Nye er det langlesning om Johnny Depps liv. Gjett om jeg koste meg med det da. :)

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Gemini

15

• Dorthe

12

• tigertrollet

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hvordan ser du på han at han ikke er smart?

bare nysgjerrig for du er person nr.2 som sier det. Og jeg mener jo at man er veeeeldig kjapp med å stigmatisere på grunnlag av utseende også i RL.

(Jeg vet ikke om han er smart eller ikke altså, men jeg bare kommenterte at han var kjekk)

:-)

Det er vel mer utvalget av filmer han har gjort som gir et sånt uttrykk.

Bare det å kalle seg "diesel" får noen bjeller til å ringe ;>

Kan hende at han _egentlig_ er en slu smarting.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Værsågo!

Snakk om rake motsetningen forresten. Orlando Bloom er som Boyzone der Vin Diesel er U2...;-P

Og litt U2 sier ikke folk ved sine fulle fem nei takk til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...