Gå til innhold

kan kombi. føre til disse sympt?


Gjest lorelei,bekymret_22år

Anbefalte innlegg

Gjest lorelei,bekymret_22år

Lamictal +Litium +P-pillen Yasmin.

Opplever synsforstyrrelser og svimmelhet. Gulvet/bakken er liksom mye nærmere opp mot meg, folk er nærmere og de er rare og morsomme. Tidlg. litt skremmende, men nå må jeg bare le. Men forunderlig.

Opplevd disse syn en god del dager nå. Brukt yasmin i 8 dager. Men i kveld ble det så ille at jeg ble svimmel også. Ble redd. Hjerneslag? Hjerneblødning? Tenkte jo jeg... Ble utenfor og klarte ikke konsentere meg. Følte meg nesten full. STORE RASKE humørsvingninger. Kan flire som en gaaaaal. Første dagene med yasmin var jeg irritabel. Tidligere idag var jeg trist og tung i kroppen. Men klarte etter mas bli med på trening. Underlig opplevelse med synsforstyrrelsene. Og svimmelheten og bli utenfor på kvelden, iløpet av Idol. Ting så skeive ut og sånt... Klarer ikke konsentere meg og lese lenge av gangen. Noe som ikke er likt meg.

Følte meg nesten full på bussen til legevakten. Kjenner en stramming i hodet og.

Var på legevakt, men ble selvfølgelig ikke tatt alvorlig siden jeg bruker litium og lamictal. Men da var også verste symptomene borte.

Kan ikke bipolare få fysiske sykdommer? Begynner nesten å lure!

Kan disse sympt. komme som reaksjon på yasmin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...