Gå til innhold

ARR og SOMMER


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Det er lenge siden jeg sluttet å skade meg. ti mnd siden siste gangen. De fleste arrene er blitt fine. men de største er igjen, og de er fortsatt røde.

Noen som vet om noe kan gjøres? bleke de liksom..

før sommeren..

får jo ikke plastisk kirurgi før om evigheter.

Det er verst på låra.

Har ikke tenkt å bade med bukser på!

Men de er stygge. orker ikke alle blikka. Hadde de vært lyse hadde de i det minste skjønt at det var lenge sida.

Jeg nekter å gå rundt å skamme meg mer. det er over, jeg vil leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bitis Gabonica

Du kan få kjøpt en spesiell type plaster på apoteket. Skal etter sigende redusere arr, men det er en ganske lang og dyr behandling. Imidlertid er det nok dog billigere enn laser.

Hadde jeg bare husket navnet på det plasteret... Tror det er brosjyrer om det på Vitus-apotekene. Var i alle fall der jeg så det. Har ikke brukt det selv, men det kan jo være forsøket verdt.

Ellers går det an å bite tenna sammen og gå på stranda likevel, men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topimax

Arrene er deg, og kommer alltid til å være det... Selv plastisk kirurgi kommer ikke til å endre på akkurat det.

Det er uansett ikke alle som får plastisk kirurgi, å man får faktisk arr etter plastisk kirurgi, som kan gjøre at du får tilbakefall. Det sa i allefall fastlegen min til meg. Å han har jobbet i psykiatrien i mange år og vet litt om dette.

Vær heller åpen omkring arrene dine, så slipper du disse "blikkene".

Si heller at folk kan spørre deg istede for å kikke og kikke!

Arrene kommer du til å ha med deg resten av livet uansett, både de ytre og de indre...

KLEM =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du selv ikke skammer deg over dine arr eller er opptatt av dem, så vil omgivelsene heller ikke legge noe særlig merke til dem. Etterhvert som årene går vil arrene blekne, og de gjør ikke noe særlig fra eller til. Kanskje kan noe fikses med plastisk kirurgi - men det er begrenset hva man kan oppnå med dette dersom det er snakk om mye arr.

Nyt sommeren og livet som best du kan, calestia:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...