Gjest vårrr Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Først: Finnes det parfymer som heter Angel eller Romance? Hvilken deodorant anbefaler du? Jeg bruker Laura parfyme...men liker ikke å blande lukter. Sterilan roll on....er kvalmende synes jeg... Liker ikke søte muskat lukter 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det finnes jo roll on i Laura serien, den er god. Da blander du ikke lukt, finnes body lotion og dusjsåpe også. Men det koster jo litt da... 0 Siter
Gjest min deo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Bruker deodorant uten parfyme, og så evt. litt parfyme i tillegg. (Skal helst ikke ha sterke lukter pga at det kan utløse migrenen.) 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Kjøp antiperspiranten stop24 på apoteket, den er uten parfyme. 0 Siter
noami Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hei, Romance er en parfyme fra Ralph Lauren såvidt jeg husker, nyydelig lett duft Ganske dyr selv på tax free dog synes jeg (tror min kosta ca 600 for noen år siden) Angel er visst en parfyme det og, fikk opp dette på google: http://www.fragrancex.com/ang85psw.html 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Kjøp en deodorant uten parfyme da vel? Parfyme-deodoranter er ikke det store spør du meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.