Gjest prust Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg skrev en mail til et hotel i Frankrike og etterlyste en gjenglemt svarte herrejakke i skinn. Jeg skrev: "une veste noir en cuir de l'homme..." Dette ble vel en smule makabert???? Huff av meg! Uansett - de fikk seg vel en god latter. Jakka er funnet og sendt til Norge :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 *ler* Litt småcreepy ja... ;-) Huff og huff. Det er vel sikkert en uke siden jeg sendte den mailen. Og i dag morges på badet, slo det meg plutselig hva jeg egentlig hadde skrevet.... 0 Siter
asterix Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Huff og huff. Det er vel sikkert en uke siden jeg sendte den mailen. Og i dag morges på badet, slo det meg plutselig hva jeg egentlig hadde skrevet.... Du får trøste deg med at hotellpersonalet nok fikk seg en god latter da. Er jo positivt å spre glede rundt seg. ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 *ler* Litt småcreepy ja... ;-) Kan dere oversette for oss ikke fransk-forstående? Bare litt nysgjerrig på hva som virkelig ble skrevet. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hva betyr det da? Kan ikke fransk jeg.. 0 Siter
Freya Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Kan dere oversette for oss ikke fransk-forstående? Bare litt nysgjerrig på hva som virkelig ble skrevet. Det blir vel noe sånt som en svart jakke i manneskinn... 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det blir vel noe sånt som en svart jakke i manneskinn... *LOL* Minner meg om vitsen om nordlendingen, sunnmøringen og negeren som havna på en øde øy. Etter tre uker hadde nordlendingen trygd, og sunnmøringen hadde laga en svart hudsalong. *krmt* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 *LOL* Minner meg om vitsen om nordlendingen, sunnmøringen og negeren som havna på en øde øy. Etter tre uker hadde nordlendingen trygd, og sunnmøringen hadde laga en svart hudsalong. *krmt* ÆSJ! Huff - er virkelig flau over hva jeg skrev! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det blir vel noe sånt som en svart jakke i manneskinn... Men hva skulle jeg ha skrevet for å få det korrekt? Une veste noire en cuir POUR l'homme? Eller noe helt annet? 0 Siter
Freya Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Men hva skulle jeg ha skrevet for å få det korrekt? Une veste noire en cuir POUR l'homme? Eller noe helt annet? Er ikke helt stø i fransk selv, men det siste du skrev der høres kanskje litt mer korrekt ut. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 ÆSJ! Huff - er virkelig flau over hva jeg skrev! Hehe! Drit i det, og se framover. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.