Gå til innhold

Gleder meg til neste helg!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Da skal nemlig jeg og tre venninner til Hovden :-) Vi har leid en leilighet og skal ha hele helga for oss selv - uten mann og barn!

Vi skal gå på ski (uten treåringer som ikke orker å gå mer enn 10 meter), vi skal skravle (uten å bli avbrutt av masing og krangling), vi skal drikke vin og spise godt - og ikke minst vi skal SOVE!!!

Jeg rømte huset ei natt før påske, og da sov jeg min første hele natt på et år. Nå skal jeg ha to hele netters soving :-)

Fortsetter under...

Skrevet

God tur, såny trengs iblant!

Sånt trengs skal det være. Innlegget over.

Gjest gladiol
Skrevet

Høres kjempedeilig ut. (misunnelig? nei da.) Er du sikker på at det blir så mye søvn da???

Kos deg, en slik helg trenger vi alle innimellom.

Gjest malun
Skrevet

Høres deilig ut - kos deg masse!!!

...og det å glede seg skikkelig til noe, er jo en glede i seg selv. ;o)

Skrevet

Deilig! Det må du virkelig nyte!

Skal til Barcelona sammen ei venninne samme helg jeg, uten barn. Det skal bli så GODT, selv om det blir litt rart at minsta ikke kryper under dyna mi på natta :)

Man trenger en husmorferie for å lade batteriene en gang i blant.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...