Gjest prust Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Da skal nemlig jeg og tre venninner til Hovden :-) Vi har leid en leilighet og skal ha hele helga for oss selv - uten mann og barn! Vi skal gå på ski (uten treåringer som ikke orker å gå mer enn 10 meter), vi skal skravle (uten å bli avbrutt av masing og krangling), vi skal drikke vin og spise godt - og ikke minst vi skal SOVE!!! Jeg rømte huset ei natt før påske, og da sov jeg min første hele natt på et år. Nå skal jeg ha to hele netters soving :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 God tur, såny trengs iblant! Sånt trengs skal det være. Innlegget over. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Høres kjempedeilig ut. (misunnelig? nei da.) Er du sikker på at det blir så mye søvn da??? Kos deg, en slik helg trenger vi alle innimellom. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Høres deilig ut - kos deg masse!!! ...og det å glede seg skikkelig til noe, er jo en glede i seg selv. ;o) 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Deilig! Det må du virkelig nyte! Skal til Barcelona sammen ei venninne samme helg jeg, uten barn. Det skal bli så GODT, selv om det blir litt rart at minsta ikke kryper under dyna mi på natta Man trenger en husmorferie for å lade batteriene en gang i blant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.