Elis31 Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hva er det egentlig de gjør da, har aldri hørt om det før jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg tror det er sånn at når noen ligger for døden, altså når de virkelig skal dø og ikke bare skryter på seg, så drikker de noe greier fra Statoil og dør dermed litt raskere. En slags avansert og legitim form for kjapp dødshjelp. Tror jeg. Paven fikk sin i går, så akkurat dette har jeg tenkt mye på siden jeg hørte at fyren hadde drekki denne olja. Og konklusjonen min ser du over. Det er en god konklusjon. 0 Siter
Atene Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 http://www.katolsk.no/artikler/sakramentene/sykesalv.htm 0 Siter
Moraki Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg tror det er sånn at når noen ligger for døden, altså når de virkelig skal dø og ikke bare skryter på seg, så drikker de noe greier fra Statoil og dør dermed litt raskere. En slags avansert og legitim form for kjapp dødshjelp. Tror jeg. Paven fikk sin i går, så akkurat dette har jeg tenkt mye på siden jeg hørte at fyren hadde drekki denne olja. Og konklusjonen min ser du over. Det er en god konklusjon. Det var blasfemisk sagt. Fy f. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det var blasfemisk sagt. Fy f. Hehe, seriøst? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det var blasfemisk sagt. Fy f. ROTFLOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.