Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjeder meg også. Men tenkte å sette på en film eller noe sånt. Film er stas.

Skrevet

Jeg kjeder meg også. Men tenkte å sette på en film eller noe sånt. Film er stas.

Ja-så... Har du DVD-spiller du da.. Heldiggris. Jeg må nøye meg med den dritten de sender på TV en lørdag ettermiddag.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja-så... Har du DVD-spiller du da.. Heldiggris. Jeg må nøye meg med den dritten de sender på TV en lørdag ettermiddag.

Da vil jeg anbefale deg å kutte ned på øl-/vin-/sjokolade-/festbudsjettet de neste ukene, og spare ca. 300 kroner til en dvd-spiller. :)

Gjest må rydde
Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å kutte ned på øl-/vin-/sjokolade-/festbudsjettet de neste ukene, og spare ca. 300 kroner til en dvd-spiller. :)

Oj, er de så billige nå? Vi kjøpte for et par år siden, og da kostet den over 1000 (om jeg husker rett). Hvilken film skal du se?

Skrevet

Har vurdert det. Men jeg er i full gang med å overtale kjæresten til å kjøpe en DVD-spiller i stedet. Han har mer penger enn meg...

Annonse

Gjest må rydde
Skrevet

Jeg er her i et par minutter... Men så har jeg mye å gjøre. Mannen min ser film og irriterer meg! Når skal jeg ha fri? Vel, har ikke tid til å sitte her. Kanskje i kveld....

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg er her.. men skal snart hoppe i dusjen. Tiltak!!

Skrevet

jeg er her.. men skal snart hoppe i dusjen. Tiltak!!

Det gjør jeg også snart..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oj, er de så billige nå? Vi kjøpte for et par år siden, og da kostet den over 1000 (om jeg husker rett). Hvilken film skal du se?

Tror man får dem ned til 3-400 kroner nå. I diverse matbutikker.

Om et par timer når en kompis kommer skal jeg se De Utrolige, og nå vurderer jeg Vanilla Sky. Har ikke sett den tidligere, men ser at jeg røsket den med meg fra en bensinstasjon på vei hjem i natt. :)

Jeg har også Hero her. En film jeg heller ikke har sett, Tatt Av Vinden - som jeg faktisk ikke har sett den heller, samt begge sesongene med Hotell I Særklasse. Men det kan jeg ikke se på nå. Sliter fortsatt med magemusklene etter at jeg holdt på å le meg ihjel av de tre første episodene i går. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har vurdert det. Men jeg er i full gang med å overtale kjæresten til å kjøpe en DVD-spiller i stedet. Han har mer penger enn meg...

Gjør det. Det er den slags man har kjærester til. :)

Gjest må rydde
Skrevet

Tror man får dem ned til 3-400 kroner nå. I diverse matbutikker.

Om et par timer når en kompis kommer skal jeg se De Utrolige, og nå vurderer jeg Vanilla Sky. Har ikke sett den tidligere, men ser at jeg røsket den med meg fra en bensinstasjon på vei hjem i natt. :)

Jeg har også Hero her. En film jeg heller ikke har sett, Tatt Av Vinden - som jeg faktisk ikke har sett den heller, samt begge sesongene med Hotell I Særklasse. Men det kan jeg ikke se på nå. Sliter fortsatt med magemusklene etter at jeg holdt på å le meg ihjel av de tre første episodene i går. :)

Jeg har også lyst til å se "De utrolige"! Har du sett britiske "Kontoret" (serie)? Morsom... Den gikk på nrk2, men første gangen jeg så det likte jeg det ikke. Men så var det kjempemorsomt!

Skrevet

Gjør det. Det er den slags man har kjærester til. :)

hehe.. :-) Jeg har jo også bursdag snart...

Annonse

Skrevet

Dere har ikke en Playstation2 da? Den går det an å bruke som DVD-spiller. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også lyst til å se "De utrolige"! Har du sett britiske "Kontoret" (serie)? Morsom... Den gikk på nrk2, men første gangen jeg så det likte jeg det ikke. Men så var det kjempemorsomt!

Jeg har såvidt sett på The Office. Så julespesialen, samt 1 eller 2 episoder fra selve serien.

Likte det jeg så og venter egentlig bare på at samtlige episoder utgis i en eller annen kul boks på dvd. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe.. :-) Jeg har jo også bursdag snart...

Da vet du hva du skal ønske deg! :)

Skrevet

Dere har ikke en Playstation2 da? Den går det an å bruke som DVD-spiller. :-)

Nei, her i huset har vi ikke mye. Vi kjøpte en gang en kabel så vi skulle kunne bruke DVDen på dataen og se den på TVen, men det virket ikke. Han i butikken fikk den heller ikke til å fungere.

Skrevet

Da vet du hva du skal ønske deg! :)

Ja, men spørsmålet er jo om han ikke vil kjøpe noe mer romantisk-typisk ham..

Skrevet

Nei, her i huset har vi ikke mye. Vi kjøpte en gang en kabel så vi skulle kunne bruke DVDen på dataen og se den på TVen, men det virket ikke. Han i butikken fikk den heller ikke til å fungere.

Men har du DVD på dataen så KAN du jo se en film på pc-en da... :-)

Men kanskje ikke så mye vits i, når det er så rimelige dvd-spillere å få tak i, og denne bursdagen du nevnte.

Her er en ukomplett oversikt over rimelige dvd-spillere:

http://no.kelkoo.com/b/a/cp_127701_price_1_range.html

(Sånne som SDD nevnte, fra matbutikker osv er bl.a. ikke med her)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...