ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg kjeder meg også. Men tenkte å sette på en film eller noe sånt. Film er stas. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Jeg kjeder meg også. Men tenkte å sette på en film eller noe sånt. Film er stas. Ja-så... Har du DVD-spiller du da.. Heldiggris. Jeg må nøye meg med den dritten de sender på TV en lørdag ettermiddag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja-så... Har du DVD-spiller du da.. Heldiggris. Jeg må nøye meg med den dritten de sender på TV en lørdag ettermiddag. Da vil jeg anbefale deg å kutte ned på øl-/vin-/sjokolade-/festbudsjettet de neste ukene, og spare ca. 300 kroner til en dvd-spiller. 0 Siter
Gjest må rydde Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Da vil jeg anbefale deg å kutte ned på øl-/vin-/sjokolade-/festbudsjettet de neste ukene, og spare ca. 300 kroner til en dvd-spiller. Oj, er de så billige nå? Vi kjøpte for et par år siden, og da kostet den over 1000 (om jeg husker rett). Hvilken film skal du se? 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Da vil jeg anbefale deg å kutte ned på øl-/vin-/sjokolade-/festbudsjettet de neste ukene, og spare ca. 300 kroner til en dvd-spiller. Har vurdert det. Men jeg er i full gang med å overtale kjæresten til å kjøpe en DVD-spiller i stedet. Han har mer penger enn meg... 0 Siter
Gjest må rydde Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg er her i et par minutter... Men så har jeg mye å gjøre. Mannen min ser film og irriterer meg! Når skal jeg ha fri? Vel, har ikke tid til å sitte her. Kanskje i kveld.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 jeg er her.. men skal snart hoppe i dusjen. Tiltak!! 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 jeg er her.. men skal snart hoppe i dusjen. Tiltak!! Det gjør jeg også snart.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Oj, er de så billige nå? Vi kjøpte for et par år siden, og da kostet den over 1000 (om jeg husker rett). Hvilken film skal du se? Tror man får dem ned til 3-400 kroner nå. I diverse matbutikker. Om et par timer når en kompis kommer skal jeg se De Utrolige, og nå vurderer jeg Vanilla Sky. Har ikke sett den tidligere, men ser at jeg røsket den med meg fra en bensinstasjon på vei hjem i natt. Jeg har også Hero her. En film jeg heller ikke har sett, Tatt Av Vinden - som jeg faktisk ikke har sett den heller, samt begge sesongene med Hotell I Særklasse. Men det kan jeg ikke se på nå. Sliter fortsatt med magemusklene etter at jeg holdt på å le meg ihjel av de tre første episodene i går. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Har vurdert det. Men jeg er i full gang med å overtale kjæresten til å kjøpe en DVD-spiller i stedet. Han har mer penger enn meg... Gjør det. Det er den slags man har kjærester til. 0 Siter
Gjest må rydde Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tror man får dem ned til 3-400 kroner nå. I diverse matbutikker. Om et par timer når en kompis kommer skal jeg se De Utrolige, og nå vurderer jeg Vanilla Sky. Har ikke sett den tidligere, men ser at jeg røsket den med meg fra en bensinstasjon på vei hjem i natt. Jeg har også Hero her. En film jeg heller ikke har sett, Tatt Av Vinden - som jeg faktisk ikke har sett den heller, samt begge sesongene med Hotell I Særklasse. Men det kan jeg ikke se på nå. Sliter fortsatt med magemusklene etter at jeg holdt på å le meg ihjel av de tre første episodene i går. Jeg har også lyst til å se "De utrolige"! Har du sett britiske "Kontoret" (serie)? Morsom... Den gikk på nrk2, men første gangen jeg så det likte jeg det ikke. Men så var det kjempemorsomt! 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Gjør det. Det er den slags man har kjærester til. hehe.. :-) Jeg har jo også bursdag snart... 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Har vurdert det. Men jeg er i full gang med å overtale kjæresten til å kjøpe en DVD-spiller i stedet. Han har mer penger enn meg... Dere har ikke en Playstation2 da? Den går det an å bruke som DVD-spiller. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har også lyst til å se "De utrolige"! Har du sett britiske "Kontoret" (serie)? Morsom... Den gikk på nrk2, men første gangen jeg så det likte jeg det ikke. Men så var det kjempemorsomt! Jeg har såvidt sett på The Office. Så julespesialen, samt 1 eller 2 episoder fra selve serien. Likte det jeg så og venter egentlig bare på at samtlige episoder utgis i en eller annen kul boks på dvd. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 hehe.. :-) Jeg har jo også bursdag snart... Da vet du hva du skal ønske deg! 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Dere har ikke en Playstation2 da? Den går det an å bruke som DVD-spiller. :-) Nei, her i huset har vi ikke mye. Vi kjøpte en gang en kabel så vi skulle kunne bruke DVDen på dataen og se den på TVen, men det virket ikke. Han i butikken fikk den heller ikke til å fungere. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Da vet du hva du skal ønske deg! Ja, men spørsmålet er jo om han ikke vil kjøpe noe mer romantisk-typisk ham.. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Nei, her i huset har vi ikke mye. Vi kjøpte en gang en kabel så vi skulle kunne bruke DVDen på dataen og se den på TVen, men det virket ikke. Han i butikken fikk den heller ikke til å fungere. Men har du DVD på dataen så KAN du jo se en film på pc-en da... :-) Men kanskje ikke så mye vits i, når det er så rimelige dvd-spillere å få tak i, og denne bursdagen du nevnte. Her er en ukomplett oversikt over rimelige dvd-spillere: http://no.kelkoo.com/b/a/cp_127701_price_1_range.html (Sånne som SDD nevnte, fra matbutikker osv er bl.a. ikke med her) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.