Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, men spørsmålet er jo om han ikke vil kjøpe noe mer romantisk-typisk ham..

Akkurat som om en dvd-spiller ikke er romantisk! Det er jo bare å slenge med Titanic og romantikken er fullkommen. :)

Fortsetter under...

Skrevet

Akkurat som om en dvd-spiller ikke er romantisk! Det er jo bare å slenge med Titanic og romantikken er fullkommen. :)

Jeg har sett den filmen litt for mange ganger...

Skrevet

Jeg er her nå, men bare titter innom. Kommer faktisk ikke til å være på nett ikveld.(!)

Skrevet

Jeg er her nå, men bare titter innom. Kommer faktisk ikke til å være på nett ikveld.(!)

Hva?????

Skrevet

Hva?????

Ja, jeg tror det nesten ikke selv... ;) hehe

Og nå hopper jeg snart i dusjen. :)

*gleder meg til fest ikveld*

Skrevet

Ja, jeg tror det nesten ikke selv... ;) hehe

Og nå hopper jeg snart i dusjen. :)

*gleder meg til fest ikveld*

Du er her i natt da kanskje?;o)

Annonse

Skrevet

Jeg er her!!!

Rydder og vasker leiligheten........

Gjør det du også!!!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har såvidt sett på The Office. Så julespesialen, samt 1 eller 2 episoder fra selve serien.

Likte det jeg så og venter egentlig bare på at samtlige episoder utgis i en eller annen kul boks på dvd. :)

Det skal være en amerikansk versjon også, men den tror jeg ikke at jeg skal se. Den ble visst laget etter den britiske. Men the office var kult!

Skrevet

Du er her i natt da kanskje?;o)

Det tviler jeg på, gitt. I og med at festen skal være her, og jeg regner med at vi holder på en stund. :)

Ikke engang jeg (!) doler når jeg har besøk, altså ;)

Men dersom de mot formodning skulle finne på å gå tidlig, noe jeg virkelig ikke håper de gjør altså!, og jeg ikke er trøtt, så kan det vel hende jeg titter innom *s*

Skrevet

Det tviler jeg på, gitt. I og med at festen skal være her, og jeg regner med at vi holder på en stund. :)

Ikke engang jeg (!) doler når jeg har besøk, altså ;)

Men dersom de mot formodning skulle finne på å gå tidlig, noe jeg virkelig ikke håper de gjør altså!, og jeg ikke er trøtt, så kan det vel hende jeg titter innom *s*

Okidoki.

Ha en hyggelig fest da:o)

Skrevet

Jeg har ikke stort å gjøre, jeg heller. Har en film jeg skal se etter hvert, da.

Skrevet

Okidoki.

Ha en hyggelig fest da:o)

Thanks. ;)

Annonse

Skrevet

Jeg er her!!!

Rydder og vasker leiligheten........

Gjør det du også!!!

Har ryddet. Gidder ikke vaske, jeg skal vaske om et par dager allikevel-bursdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...