ShitDiddelyDo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja, men spørsmålet er jo om han ikke vil kjøpe noe mer romantisk-typisk ham.. Akkurat som om en dvd-spiller ikke er romantisk! Det er jo bare å slenge med Titanic og romantikken er fullkommen. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Akkurat som om en dvd-spiller ikke er romantisk! Det er jo bare å slenge med Titanic og romantikken er fullkommen. Jeg har sett den filmen litt for mange ganger... 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg er her nå, men bare titter innom. Kommer faktisk ikke til å være på nett ikveld.(!) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg er her nå, men bare titter innom. Kommer faktisk ikke til å være på nett ikveld.(!) Hva????? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hva????? Ja, jeg tror det nesten ikke selv... hehe Og nå hopper jeg snart i dusjen. *gleder meg til fest ikveld* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja, jeg tror det nesten ikke selv... hehe Og nå hopper jeg snart i dusjen. *gleder meg til fest ikveld* Du er her i natt da kanskje?;o) 0 Siter
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg er her!!! Rydder og vasker leiligheten........ Gjør det du også!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har såvidt sett på The Office. Så julespesialen, samt 1 eller 2 episoder fra selve serien. Likte det jeg så og venter egentlig bare på at samtlige episoder utgis i en eller annen kul boks på dvd. Det skal være en amerikansk versjon også, men den tror jeg ikke at jeg skal se. Den ble visst laget etter den britiske. Men the office var kult! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Du er her i natt da kanskje?;o) Det tviler jeg på, gitt. I og med at festen skal være her, og jeg regner med at vi holder på en stund. Ikke engang jeg (!) doler når jeg har besøk, altså Men dersom de mot formodning skulle finne på å gå tidlig, noe jeg virkelig ikke håper de gjør altså!, og jeg ikke er trøtt, så kan det vel hende jeg titter innom *s* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det tviler jeg på, gitt. I og med at festen skal være her, og jeg regner med at vi holder på en stund. Ikke engang jeg (!) doler når jeg har besøk, altså Men dersom de mot formodning skulle finne på å gå tidlig, noe jeg virkelig ikke håper de gjør altså!, og jeg ikke er trøtt, så kan det vel hende jeg titter innom *s* Okidoki. Ha en hyggelig fest da:o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har ikke stort å gjøre, jeg heller. Har en film jeg skal se etter hvert, da. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Okidoki. Ha en hyggelig fest da:o) Thanks. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Jeg er her!!! Rydder og vasker leiligheten........ Gjør det du også!!! Har ryddet. Gidder ikke vaske, jeg skal vaske om et par dager allikevel-bursdag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.