Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som følger med på det programmet?

Jeg har sett det sporadisk, og så bl.a. storparten av reprisen fra forrige program nå i dag.

Det framstår jo som fullstendig Texas rent sosialt!

Reidar og dama må være dritflaue nå når de ser seg selv på teve. Den mannen må jo ha store problemer. Har ikke sett på maken til konspirereing og intriger.

Nå leser jeg i VG i dag at denne helgen er siste innspillingshelg, og at TV2 har satt inn ekstra vakter fordi de frykter slosskamper blant de som er igjen.

Herregud - voksne mennesker, sier nå bare jeg.

Fortsetter under...

Skrevet

Har bare sett på sporadisk jeg og, synes det er et ganske ukoselig program (enda jeg er reality fantast av hele mitt hjerte)...

Han Reidar virker jo helt i ubalanse, og kjerringa hans like så...Kjære vene for en gjeng! Hva heter de? Håvard og Fataneh er jo heller ikke særlig sjarmerende...

Selv om det er "et spill" og en tv-serie, må jeg si jeg har vanskelig for å skjønne at folk ikke kan sytre seg mer...

Hva folk gjør for tre millioner!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri sett på Fagerstrand, men jeg vil anta et tv-selskapene velger ut de mest ustabile deltagerne. Folk som er i stand til å slåss, overvåke andre med radiosendere og feie over alt som kryper og går.

Den slags blir det overskrifter av, og konseptene får mediaomtale.

Jeg nekter rett og slett å tro på at disse realitydeltagerne, det være seg i Big Brother eller i Villa Medusa, er gjennomsnittlige nordmenn. Vi snakker om svært lite begavede mennesker.

Bare det å melde seg på disse konseptene er i utgangspunktet mer enn ille nok. Når i tillegg de verste blir valgt ut er det ensbetydende med overskrifter.

Skrevet

Jeg har aldri sett på Fagerstrand, men jeg vil anta et tv-selskapene velger ut de mest ustabile deltagerne. Folk som er i stand til å slåss, overvåke andre med radiosendere og feie over alt som kryper og går.

Jeg nekter rett og slett å tro på at disse realitydeltagerne, det være seg i Big Brother eller i Villa Medusa, er gjennomsnittlige nordmenn. Vi snakker om svært lite begavede mennesker.

Bare det å melde seg på disse konseptene er i utgangspunktet mer enn ille nok. Når i tillegg de verste blir valgt ut er det ensbetydende med overskrifter.

Hehe - du har nok så rett, så rett.

Gjest Timari
Skrevet

kunne ikke vært mer enig :)

Gjest midia
Skrevet

Reidar oppfører seg som en liten gutt på lørdag som ikke har fått godteposen sin!

Annonse

Gjest Gærninger
Skrevet

Har bare sett på sporadisk jeg og, synes det er et ganske ukoselig program (enda jeg er reality fantast av hele mitt hjerte)...

Han Reidar virker jo helt i ubalanse, og kjerringa hans like så...Kjære vene for en gjeng! Hva heter de? Håvard og Fataneh er jo heller ikke særlig sjarmerende...

Selv om det er "et spill" og en tv-serie, må jeg si jeg har vanskelig for å skjønne at folk ikke kan sytre seg mer...

De blir vel så ville siden de fleste får kr 0 igjenf or å ha bygget vinnerens hus! hehe... Tenk å utsette seg for slikt i full offentlighet...

Gjest Kjenner dem
Skrevet

Jeg synes deltakerne er sympatiske. Ikke rart de blir litt sliten etter så mye jobbing. Ingenting galt i å vise følelser offentlig. Morsomt med levende engasjerte mennesker. Håper den søte kinesiske jenta og hennes livlige samboer er vinnerne. De er kreative og går nye veier for å vinne. Dessuten kjenner jeg dem *stolte knis*

Skrevet

Full texas ja, og tv2 har fått det _akkurat_ som dem ville.

Gjest Kjente Reidar en gang
Skrevet

Jeg synes deltakerne er sympatiske. Ikke rart de blir litt sliten etter så mye jobbing. Ingenting galt i å vise følelser offentlig. Morsomt med levende engasjerte mennesker. Håper den søte kinesiske jenta og hennes livlige samboer er vinnerne. De er kreative og går nye veier for å vinne. Dessuten kjenner jeg dem *stolte knis*

Vel, jeg kjente også Reidar en gang, og da var han ikke spesielt sympatisk i alle fall...

Og hvis du kjenner dem, så burde du virkelig ha fått med deg at den "søte kinesiske jenta" er født i Sør Korea, ikke Kina... Det er faktisk en forskjell ;-)

Skrevet

Selv tror jeg det må være er en slags maks-IQ grense på folk som deltar på slike realityshows.... ingen over en viss IQ (eller EQ for den saks skyld) kan delta...

Skrevet

Selv tror jeg det må være er en slags maks-IQ grense på folk som deltar på slike realityshows.... ingen over en viss IQ (eller EQ for den saks skyld) kan delta...

"Selv tror jeg det må være er en slags maks-IQ grense på folk som deltar på slike realityshows"

Det samme gjelder vel seerne?

Gjest ikke min smak
Skrevet

Jeg hadde skamma meg over å slike folk i min bekjentskapskrets.

Makan skal du lete lenge etter...heldigvis.

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

Så de to første episodene, men allerede da syntes jeg det ble for mye intriger. Her trodde jeg det handlet om å bygge hus, hoho..

Har senere sett hvordan denne Reidar oppfører seg. Mannen virker jo syk. Lurer på om oppslaget i VG egentlig forteller hvem som er i finalen :/

Skrevet

Vel, jeg kjente også Reidar en gang, og da var han ikke spesielt sympatisk i alle fall...

Og hvis du kjenner dem, så burde du virkelig ha fått med deg at den "søte kinesiske jenta" er født i Sør Korea, ikke Kina... Det er faktisk en forskjell ;-)

He,he, det samme tenkte jeg. Nå kjenner jeg dem ikke, men jeg kjenner noen som kjenner dem, og bor i samme distrikt. Men, de virker jo ikke vel bevarte noen av dem synes jeg.

Skrevet

Stolte knis???

Håper dette var NM i ironi...!

Gjest ex-bridget
Skrevet

Hvis Reidar og May-Britt vinner, så er det jo helt forferdelig. Tenk å vinne et helt hus på et sånt grunnlag. Selvfølgelig er det et spill, men alikevel de drar det litt vel for langt... Og hva i alle dager sier familien og vennene deres når de ser hvordan de oppfører seg?

mil1365380270
Skrevet

Godt de har venner som deg til å backe dem opp, når de kommer ut, for makan til idioter, uavhengig av om de spiller eller ikke, er det lenge siden jeg har sett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...