Gemini Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vi har også en hver, altså 2, som faktisk er koblet opp og i bruk. Hadde tidligere en ekstra, som var en arbeidgiver sin. Dessuten har vi vel pc-komponenter nok til et par maskiner til. Og en nabo's pc står her nå til litt "fiksing". 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 To bærbare (en hver) og en linuxboks. Pluss en modifisert x-box. 0 Siter
Gjest Godt dekket igrunnen Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tre stasjonære og to bærbare på fire personer. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tre stasjonære og to bærbare på fire personer. 3 stykker. En bærbar jobbepc som mannen min har, den blir tatt med fram og tilbake. Så har vi en, stasjonær privat hver her hjemme. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tre stasjonære og to bærbare på fire personer. Beklager, det havna feil. Det skulle være svar til hovedinnlegget. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vi har 5 stasjonære (hvorav 4 er i bruk), vi er tre stykker.. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 To stasjonære og to bærbare (på to personer). Vi greier oss. ) 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vi har seks, to bærbare og fire stasjonære. 0 Siter
Spirello Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vi har også to... + ekstern harddisk til nedlastingene til gubben. Trenger jo egentlig ikke det da.. Men men.. den vi bruker mest er så liten og kjekk, så den bare sturer vi under sofaen. : ) Bruker den nesten hele tiden.. Sitter i sofaen med den på fanget nå. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vi har tre stk. To stasjonære og en bærbar. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hjemme hos mamma og pappa har vi 3 pc'er og en laptopp. I leiligheten der jeg studerer har jeg en pc og en laptopp og kjæresten har en laptopp. 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Her har vi tre. En laptop som er håpløs å skrive på, men som er full av data som jeg skulle hatt ut. Nå bruker jeg en annen laptop isteden. Eldste dattera mi fikk en gammel og supertreg laptop av faren sin (en han ikke brukte lenger), og synes det er veldig spennende. Men den er skikkelig treg altså... håpløst å sjekke mail på den. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 1. Når sambo tar med seg jobb-PCen hjem, har vi 2. :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Vi har 3, + et par som ikke virker lenger (gubben er dataingeniør) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.