Gå til innhold

Hvor mange PCer har dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To stasjonære og to bærbare (på to personer).

Vi greier oss. :o)

Oi, jeg som syntes våre to på to personer var mye... :-)

Skrevet

Oi, jeg som syntes våre to på to personer var mye... :-)

Vel, den ene laptopen er jobben til mannen min sin - som han drar fram og tilbake.

Gjest togli
Skrevet

Vi har tre PC'er. En laptop og to vanlige. To av dem har internettilkobling, mens den tredje kun brukes til spill (ungene sin).

Skrevet

Egentlig syns jeg det er litt flaut, men jeg ser jeg er i godt selskap... Vi har to bærbare og en stasjonær (som egentlig aldri brukes). Jeg og gubben sitter i hver vår stressless med hver vår pc og glor på tv! For et liv!!!!

Jeg er gravid og stor da...han kan jo si han holder meg med selskap..

Skrevet

Har tre stasjonære stående i nettverk her. En til meg, en til kona, en til samværsbarnet (og guttungen - når han blir større).

Har også en gammel laptop her - men da den ikke har nettverksmuligheter benyttes den lite.

Skrevet

Uff, det vet jeg ikke om jeg tør å innrømme engang...

Sambo og jeg har hver vår, de tre ungene hans har hver sin. Det blir 5 stasjonære. I tillegg er det et par laptoper i huset, men det er en avdanket og en sambo bruker i jobb.

Data er yrket hans, kan jeg unnskylde oss med det? Hehe... De to minste ungene bruker pc'ene sine veldig sjelden, men de har dem nå stående, og det var jo det du spurte om...

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Veldig bra spørsmål! Viser med all tydlighet at dette forumet ikke akkurat avspeiler gjennomsnittsnordmannen.

Skrevet

Egentlig syns jeg det er litt flaut, men jeg ser jeg er i godt selskap... Vi har to bærbare og en stasjonær (som egentlig aldri brukes). Jeg og gubben sitter i hver vår stressless med hver vår pc og glor på tv! For et liv!!!!

Jeg er gravid og stor da...han kan jo si han holder meg med selskap..

Her sitter vi også foran tven med hver vår PC. Jeg på internett-han spiller pinball eller freecell....!! Og jeg kan ikke skylde på graviditet.

Skrevet

Veldig bra spørsmål! Viser med all tydlighet at dette forumet ikke akkurat avspeiler gjennomsnittsnordmannen.

hehe.. :-) Et forum fullt av snålinger med andre ord....?

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

hehe.. :-) Et forum fullt av snålinger med andre ord....?

Tja, det er hvertfall litt viktig å vite at vi ikke akkurat er en representativ gruppe, når man spør av typen "er det vanlig ..."

Skrevet

Tja, det er hvertfall litt viktig å vite at vi ikke akkurat er en representativ gruppe, når man spør av typen "er det vanlig ..."

Vi kan jo begynne og spørre: er det vanlig for sånne som oss...?

Gjest malun
Skrevet

Vi har to PC-er (laptoper med trådløst nettverk) og en stasjonær Mac.

Skrevet

En stasjonær og en bærbar.

Vi planlegger å bygge en spille-pc til ungene etterhvert.

Skrevet

Tjihi, jeg fikk ny laptop i går, så nå har vi to laptoper og to stasjonære - pluss en som blir brukt i hjemmekinoen.

Skrevet

Vi har........5....

En laptop hver.

Vesla har en på rommet sitt til kun spill.

En til å laste ned filmer og musikk med fare for virus.

En til video-redigering der vi vil unngå virus

;o)

Dette er ikke nye maskiner, må jeg si da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...