Gå til innhold

Kjenne seg elsket med pos og neg sider


beth-karin

Anbefalte innlegg

Hei!

Mannen min er lei av mine depressive dager og min grubling og sutring. Han viser at han er glad i meg når jeg er i godt humør, når vi har sex. Han viser ikke omsorg eller at han elsker meg når jeg har det vanskelig. Prøver å forstå at han er sliten, men jeg vil så gjerne bli elsket for den jeg er!!! - som den jeg er,med et handicap/kronisk sykdom som heter depresjon.

Hva kan jeg gjøre? Hva kan mannen min gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Du har misforstått noe viktig her i livet.

Man elsker bare for å få noe igjen for det.

Beklager om jeg er ufølsom nå, men sånn er det... har aldri opplevd eller hørt om noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått noe viktig her i livet.

Man elsker bare for å få noe igjen for det.

Beklager om jeg er ufølsom nå, men sånn er det... har aldri opplevd eller hørt om noe annet...

Hei.

Jeg synes svaret fra Snoopy83 var rått og brutalt - og helt usant.

Som jeg ser det handler kjærlighet om å gi, ikke å kreve.

Kjærligheten søker bare èn ting; sin elskedes beste.

Det at mennesker ikke føler seg ubetinget elsket for å bare være den man er, tror jeg faktisk er en stor årsak til at så mange sliter med depresjon.

Beth-karin, jeg ber deg om å ikke ta det svaret innover deg! Du er verdt å elske, og du fortjener all respekt, bare fordi du er deg!

Hilsen en som har kjent på kroppen hva det vil si å bli elsket med betingelser, men som nå opplever meg fullstendig ubetinget elsket!

Dette ønsker jeg virkelig for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Hei.

Jeg synes svaret fra Snoopy83 var rått og brutalt - og helt usant.

Som jeg ser det handler kjærlighet om å gi, ikke å kreve.

Kjærligheten søker bare èn ting; sin elskedes beste.

Det at mennesker ikke føler seg ubetinget elsket for å bare være den man er, tror jeg faktisk er en stor årsak til at så mange sliter med depresjon.

Beth-karin, jeg ber deg om å ikke ta det svaret innover deg! Du er verdt å elske, og du fortjener all respekt, bare fordi du er deg!

Hilsen en som har kjent på kroppen hva det vil si å bli elsket med betingelser, men som nå opplever meg fullstendig ubetinget elsket!

Dette ønsker jeg virkelig for deg også!

Var litt malplassert ja...

Beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og for hardbarka ord!

Det er tøft å innfinne seg med livet, med ekteskapet og alt. Jeg kan ikke kreve kjærlighet! Jeg forelsket meg en gang i en mann der "kjemien stemte" og jeg møtte en sjelefrende. Nå er vi to stykker som "tilfeldigvis" bor under samme tak. Har flytta inn på gjesterommet. Gidder ikke å ligge i samme seng med en som bare viser at han elsker meg i gode dager.

Jeg trenger å finne fram til å bli gla i han igjen! Og så vet jeg at jeg må selv velge om jeg vil presentere noen av mine mangfoldige behov ovenfor han, så må jeg ta sjansen på å få nei på det jeg ber om, så må jeg ta sjansen på at hans svar ikke nødvendigvis er det jeg håper på, og så må jeg godta at jeg får bare akkurat det jeg ber om. Jeg får ikke en ekstra bonus. Spør jeg om han vil massere meg i korsryggen, kan jeg kanskje få det - men jeg kan ikke forvente at hendene hans skal oppleves gode og kjærlige.

På tide å bli voksen nå, sier jeg til meg selv. Er jo faktisk over førti år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...