Gå til innhold

Samiske damer bortskjemte

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke å-lå-le-lå-le
Skrevet

Samiske damer kan få både "norske" og samiske menn. Derfor er de bortskjemte.

Vi samegutter får ikke ikke-samiske damer. Bare samiske. Dermed må vi henge på som tullinger for å gjøre de samiske jentene fornøyde hele tiden. De er utro, utspekulerte og temmelig ekle mot oss. Enig?

Fortsetter under...

Gjest Astral
Skrevet

Tja.. Nå er vel jeg per definisjonen en "norsk" dame, som er sammen med en "samisk" mann, så jeg må nok si meg uenig der.. :)

Gjest Juli-May
Skrevet

Jeg er også en norsk jente. Jeg har tilsammen hatt tre samiske kjærester. Grunnen til at jeg ikke er gift med en av dem i dag, er at han gjorde det slutt med meg etter at vi var forlovet :(

Han er forøvrig gift med en norsk jente i dag.

Så ut i fra min erfaring tar du fullstendig feil i at norske jenter ikke vil ha samiske gutter...

Gjest godt&blandet
Skrevet

Tja, det er da nok av "nysamer" som har funnet samiske aner som de ønsker å følge opp. Disse velger samiske menn.

Skrevet

Sjekker datoen på innlegget - nei det var visst ikke 1. april og aprilsnarr.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det er nummeret før det blir for mye mas med deg. Enten skriver du bare ensporede tulleinnlegg, ellers så er det lett å skjønne hvorfor du ikke har draget.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...