Gjest Ikke å-lå-le-lå-le Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Samiske damer kan få både "norske" og samiske menn. Derfor er de bortskjemte. Vi samegutter får ikke ikke-samiske damer. Bare samiske. Dermed må vi henge på som tullinger for å gjøre de samiske jentene fornøyde hele tiden. De er utro, utspekulerte og temmelig ekle mot oss. Enig? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tja.. Nå er vel jeg per definisjonen en "norsk" dame, som er sammen med en "samisk" mann, så jeg må nok si meg uenig der.. 0 Siter
Gjest Juli-May Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg er også en norsk jente. Jeg har tilsammen hatt tre samiske kjærester. Grunnen til at jeg ikke er gift med en av dem i dag, er at han gjorde det slutt med meg etter at vi var forlovet Han er forøvrig gift med en norsk jente i dag. Så ut i fra min erfaring tar du fullstendig feil i at norske jenter ikke vil ha samiske gutter... 0 Siter
Gjest godt&blandet Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tja, det er da nok av "nysamer" som har funnet samiske aner som de ønsker å følge opp. Disse velger samiske menn. 0 Siter
shandy Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Sjekker datoen på innlegget - nei det var visst ikke 1. april og aprilsnarr. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det er nummeret før det blir for mye mas med deg. Enten skriver du bare ensporede tulleinnlegg, ellers så er det lett å skjønne hvorfor du ikke har draget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.