Gå til innhold

alltid meg!!!!!!!!

Gjest Sjåfør igjen i kveld gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en sammenkomst i kveld ca 7,5 mil unna der jeg bor, vi er 5 fra samme sted som skal dit. Har vært prat oss i mellom hele uka om at vi er slitene etter mye "utfart" i påsken og om at det hadde vært godt å væra hjemme.

2 av oss har sagt at vi kan kjøre. Pleier å være meg i 98% av tilfelle som må kjøre. Enten tør de ikke kjøre så langt eller så har de ikke bil osv.

I går avtalte vi at jeg skulle slippe å kjøre.Jeg ble litt glad, endelig bare sitte på :-)

Ingen av de andre skulle drikke heller, det orket de ikke.

Men så i dag da, ringer han som skulle kjøre til meg, da har de andre funnet at at de vil ta en fest og at det hadde vært fint om jeg kunne kjøre...Blæ!

Ikke at jeg skulle drikke (kan ikke det nå pga medesinkur ) men så fram til å bare sitte på. Klarer ikke si nei jeg :-(

Dårlig gjort å furte litt her eller?

Nei nå må jeg gå å ordne meg, skal snart ut å hente de 4 andre som skal sitte på!

Ha en god lørdag forran pc dere!

Fortsetter under...

Skrevet

Hvem har sagt vi skal sitte foran pcn? ; ) Skal på vorspiel og drikke munkhom jeg!

Synes egentlig du sutrer litt da.. Du skal jo ikke drikke uansett jo? HVis de andre spleiser på besin er det vel det samme om dere bruker den eller den bilen vel? Hadde likt å kjøre selv jeg da... Men vi er forskjellige.

Skrevet

Hvem har sagt vi skal sitte foran pcn? ; ) Skal på vorspiel og drikke munkhom jeg!

Synes egentlig du sutrer litt da.. Du skal jo ikke drikke uansett jo? HVis de andre spleiser på besin er det vel det samme om dere bruker den eller den bilen vel? Hadde likt å kjøre selv jeg da... Men vi er forskjellige.

Ja jo ok da sutrer litt, men et sted må man jo få lov til å sutre også ikke sant :-)

Skrevet

Hvorfor sa du ikke bare nei da? :-)

Er ikke så flink til å si nei, driver å øver på det om dagen, men det går bare utover gubben....

Gjest husmor i dag
Skrevet

Neste gang får du si at du gjerne vil sitte på! Det må da ikke alltid være du.

Annonse

Skrevet

Er ikke så flink til å si nei, driver å øver på det om dagen, men det går bare utover gubben....

Du skulle bare sagt du har drukket vin eller noe til middag , så du ikke kunne kjøre.

Hvite løgner er lov sånn, om du ikke klarer å si nei ;-)

Skrevet

Hvis du uansett ikke hadde tenkt å drikke pga medisiner så ser jeg ikke heeeelt poenget med å bli furten. Sorry. :-)

Skrevet

Skjønner det, er greit å kjøre men slitsomt å være den "faste" sjåføren, særlig om det betyr at en må ta en stor omvei for å få med flere...greit på vei mot, men når en skal hjem så har en som regel bare lyst til å komme seg fortest mulig hjem og krype under senga, ikke ta en stor runde for å kjøre diverse folk hjem til dørstokken deres :P

Synes nå jeg (om det er sånn at det alltid er deg 98% av gangene)..

Jaja kos dere iallefall :)

Skrevet

Ja jo ok da sutrer litt, men et sted må man jo få lov til å sutre også ikke sant :-)

Joda, bare sutre i vei du! ; ) Håper du får en fin kveld selv om du må kjøre da..

Skrevet

Skjønner det, er greit å kjøre men slitsomt å være den "faste" sjåføren, særlig om det betyr at en må ta en stor omvei for å få med flere...greit på vei mot, men når en skal hjem så har en som regel bare lyst til å komme seg fortest mulig hjem og krype under senga, ikke ta en stor runde for å kjøre diverse folk hjem til dørstokken deres :P

Synes nå jeg (om det er sånn at det alltid er deg 98% av gangene)..

Jaja kos dere iallefall :)

Vet ikke hvordan du sover da.. men krype under snega??? Hmmm... : ) Jeg foretrekker å ligge på madrassen, ikke under senga i støvet.

Skrevet

Hvis du uansett ikke hadde tenkt å drikke pga medisiner så ser jeg ikke heeeelt poenget med å bli furten. Sorry. :-)

Ser ikke poenget hvis hun allikevel ikke skal drikke?

Hun kan vel være møkka lei av å være fast sjåfør forde.

Hva om hun også plutselig sa at "jeg skal feste, når jeg for en gangs skyld slipper å kjøre" De andre behøver da slettes ikke å vite at hun går på en medisinkur.

Hvem skulle kjørt da? Jo, jeg skjønner godt at det ikke er så festelig å være sjåfør i hennes situasjon.

Skrevet

Vet ikke hvordan du sover da.. men krype under snega??? Hmmm... : ) Jeg foretrekker å ligge på madrassen, ikke under senga i støvet.

Eøøh...ligger ikke alle under senga da? =)

*pfft* :P pirking :P

Annonse

Skrevet

Ser ikke poenget hvis hun allikevel ikke skal drikke?

Hun kan vel være møkka lei av å være fast sjåfør forde.

Hva om hun også plutselig sa at "jeg skal feste, når jeg for en gangs skyld slipper å kjøre" De andre behøver da slettes ikke å vite at hun går på en medisinkur.

Hvem skulle kjørt da? Jo, jeg skjønner godt at det ikke er så festelig å være sjåfør i hennes situasjon.

Synes ikke dette er så big deal jeg da.

Skrevet

Jeg håper at de som skal sitte på spanderer evt inngangsbillett og kanskje litt drikke på deg, siden du alltid er så snill og grei at du kjører.

Gjest malun
Skrevet

Enig.

mariaflyfly
Skrevet

Ser ikke hvorfor du ikke skal kunne kjøre, når du ikke har tenkt å drikke uansett, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...