Gå til innhold

Kjærlighetshåndtak...

Anbefalte innlegg

Gjest tykk mage
Skrevet

Jeg er egentlig veldig slank, men jeg har et problem, og det er fettet på magen og rundt livet. Det er ikke pent og gjør at jeg fremstår mye tykkere enn jeg er. Det er i hvert fall ikke pent i bikini eller stramme topper. Jeg har prøvd med MANGE sit-ups, men det skjer ingen endring. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli klar til sommersesongen. Jeg spiser allerede sunt og får nok av mosjon.

Gjest dina2
Skrevet

hva trener du da? Nytter ikke bare med sit ups, må kondisjons trening til, jogging, sykling eller det jeg liker best aerobic og step. Magen er jo den plassen fettet først legger seg på de fleste, så du må nok trene hardere og fortsette og spise sunt. Forøvrig viktig og spise 4-5 måltider om dagen for å holde forbrenninga igang

Gjest tykk mage
Skrevet

hva trener du da? Nytter ikke bare med sit ups, må kondisjons trening til, jogging, sykling eller det jeg liker best aerobic og step. Magen er jo den plassen fettet først legger seg på de fleste, så du må nok trene hardere og fortsette og spise sunt. Forøvrig viktig og spise 4-5 måltider om dagen for å holde forbrenninga igang

Jeg trener kondisjonstrening en halv time fem dager i uka (sykling/løping).

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem. Har alltid hatt dansehåndtak selv med bmi på 19. Jeg har tro på sidesitups, situps og kondistrening, men det er vanvittig hardt arbeid og strengt kosthold. Det er kjipt når hvert eneste gram legger seg rundt livet, for dette er også det mest usunne stedet for overflødig fett med tanke på sykdommer etc. Håper du får noen gode råd, for jeg trenger noen tips selv :)

Gjest svett og lett
Skrevet

Blodsirkulasjon er stikkordet. Du må komme igang med trening som gjør deg skikkelig varm og svett.

Blodsirkulasjonen gjør det lettere å få av det fettet som er vanskligst å slanke vekk.

Altså forbrenningstrening med høy intensitet.

Gjest tykk mage
Skrevet

Blodsirkulasjon er stikkordet. Du må komme igang med trening som gjør deg skikkelig varm og svett.

Blodsirkulasjonen gjør det lettere å få av det fettet som er vanskligst å slanke vekk.

Altså forbrenningstrening med høy intensitet.

Det driver jeg med allerede-trener fem dager i uka. Det er ikke fordi det ligger til genene heller, jeg var tynn om livet før, ble tykk av fet mat og slanket det vekk, men dèt går ikke denne gangen. Æsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...