Gå til innhold

rumpebukser eller bukserumper

Gjest sokrates 2

Anbefalte innlegg

Gjest sokrates 2

altså..hva tenker de damene som går med buksa dratt langt opp på ryggen, og med smale ben nederst, med?spesielt litt eldre damer, eller godt voksne..men er ofte å se på de rundt 30-40 også..det er STYGT! vet ikke helt om dere skjønner hvordan jeg mener, men er i hvertfall en type bukse,kanskje samme merke, jeg har merket meg..rumpa ser jo ut som..ja hva skal man si? de kan ikke bry seg mye om hvordan de ser ut bakfra ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj ja... De er dritfæle. Jeg liker bukser som er trange i rumpe og låra, og rette i beina, IKKE går inn.. Men det er visst "in" det nå, men ikke f om jeg kjøper en sånn bukse.. de er grusomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Calamity Janes fra Lindex. De har en sånn sort, som ser helt grusomme ut. Armani derimote har snon skikklig lekre jeans modeller, osm ikke er lave på livet, men heller ikke langt oppå ryggen, men som er smale nederst. Super lekre nedi støvletter.

Ellers så syntes jeg det er utrolig mye lekre jeans nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Calamity Janes fra Lindex. De har en sånn sort, som ser helt grusomme ut. Armani derimote har snon skikklig lekre jeans modeller, osm ikke er lave på livet, men heller ikke langt oppå ryggen, men som er smale nederst. Super lekre nedi støvletter.

Helt enig i de armani jeansene:)

Og ja nå er det masse fine jeans, og det passer meg bra som elsker å gå i jeans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serendipity

Og ja nå er det masse fine jeans, og det passer meg bra som elsker å gå i jeans :)

Jeg har 2 par Armani som jeg eeeelsker. De pluss et par Levis og et par Lee er de som passer best nedi støvletter. Har mange jeans i bootcut, men de enger seg ikke nedi, og er penere til pumps til fest og evt. fritidssko, og utenpå støvlettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Mange burde faktisk vurdere jeans som her lommer som er høyerer opp, enn hva mange av de fleste er idag. Svært mange med litt stor rume presser rumpa nedi en sånn med svært lavt liv og lommen sudd langt ned. De ser jo ut som de ikke har noe sprett rumpe, og mangen henger over, og så ser det jo nesten ut som de ikke har bein heller. Spes. overvektige ungjenter i feks. Miss Sixty og Fornarina. Får jo så stygge rumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tips til noen lekre jeans tilben som skal på jeansjakt? Jeg synes det er vanskelig å finne noen sitter perfekt. Selv om jeg er tynn med normal kroppsfasong er mange jeans så fetende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tips til noen lekre jeans tilben som skal på jeansjakt? Jeg synes det er vanskelig å finne noen sitter perfekt. Selv om jeg er tynn med normal kroppsfasong er mange jeans så fetende..

øh... til en, ikke tilben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants

Sjekk HM - de har jeans som var overlegne 2000kr-jeansene i en design/passform-test jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk HM - de har jeans som var overlegne 2000kr-jeansene i en design/passform-test jeg så.

Takk, jeg gjør det neste gang jeg er i nærheten av en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kovac...

Jeg har 2 par Armani som jeg eeeelsker. De pluss et par Levis og et par Lee er de som passer best nedi støvletter. Har mange jeans i bootcut, men de enger seg ikke nedi, og er penere til pumps til fest og evt. fritidssko, og utenpå støvlettene.

hvor selger de armani jeans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg har også 2 par armani jeans, et par fornarina som er smale nederst og et par lindberg som også er smale. Disse pleier jeg å bruke oppi støvlettene mine.

Resten av buksene mine har litt mere sleng (men ikke mye sleng altså) og de bruker jeg til pumps, utenpå støvletter, eller converse/puma eller liknende sko.

Forøvrig er jeg også helt enig i det andre innlegget ditt. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange på død og liv skal ha jeans med lommene nærmest under rumpa. Greit at det er moten nå men det er jo bare ikke flatterende. Fornaria og Diesel har kommet med en del sånne bukser og jeg har fortsatt ikke sett noen som ser bra ut i de.

Kjøpte meg noen nye olabukser idag faktisk, rock and republic heter merke, selges på tatler i Oslo. Kjempe fine og satt som et skudd bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Har du "normalt" lange ben? rumpefasongen har også litt å si. Så jeg synts det er vanskelig å anbefale noen uten å ha sett. Men Levis har iallefall såpass mange ulike varianter at du sikkert ifnner en som er fin. Har kommet med to realtivt nye modeller også nå. Ellers har Diesel en modell som hter Katu som er fin. Bootcut modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

hvor selger de armani jeans?

OJ.. Det var et vanselig spørmål. FInnes magne ster i OSlo, og de fleste byer har iallefall en butikk om selger det. De litt "dyrere", flere VIC butikker har de iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Jeg har også 2 par armani jeans, et par fornarina som er smale nederst og et par lindberg som også er smale. Disse pleier jeg å bruke oppi støvlettene mine.

Resten av buksene mine har litt mere sleng (men ikke mye sleng altså) og de bruker jeg til pumps, utenpå støvletter, eller converse/puma eller liknende sko.

Forøvrig er jeg også helt enig i det andre innlegget ditt. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange på død og liv skal ha jeans med lommene nærmest under rumpa. Greit at det er moten nå men det er jo bare ikke flatterende. Fornaria og Diesel har kommet med en del sånne bukser og jeg har fortsatt ikke sett noen som ser bra ut i de.

Kjøpte meg noen nye olabukser idag faktisk, rock and republic heter merke, selges på tatler i Oslo. Kjempe fine og satt som et skudd bak :)

Tatler har svært mye fint :-) har ikke vært der på en stund nå riktignok. Rock and republic har jeg kun prøvd en modell av, "Roth in Lite", kjempe stilig å se på men passet ikke til meg :-(desverre. Men inmari tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...