Gå til innhold

rumper

Anbefalte innlegg

Gjest sokrates 3
Skrevet

hvem er fornøyd med rumpa si her inne?da mener jeg både med og uten klær..og i hvilken bukse tar den seg best frem?er det noe dere er veldig opptat av når dere kjøper bukser, at rumpa må se bra ut?

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når jeg leste innlegget ditt kom jeg til å tenke på:

Rompa mi, æ e så gla i rompa mi!! *Nynne*

tigertrollet
Skrevet

Alle studerer rumpa si i speilet på prøverommet, det vedder jeg for!

Jeg studerer også rumpa på menn. Eh..helt diskré og henslengt selvsagt;-)

Det mest frustrerende er at mange menn ikke fremhever rumpa si; går i shabby'e bukser som er alt for vide. En kilde til stor frustrasjon!

Gjest dina2
Skrevet

Ja, er veldig fornøyd med rumpa mi:)

Er nok også en av de kroppsdelene jeg får mest komplimenter for. Hender titt og ofte at gutter kommer bort, står i baren og titter eller roper etter meg at du har fin rompe. De fleste venninnene mine synes det er artig og gleder seg på mine vegne, men ei blir skikkelig sjalu og fornærmet.

Det første jeg sjekker i speilet når jeg prøver bukser er om rompa ser bra ut, bruker stortsett bare dongeri, Lee, miss sixty og c girl bukser

Mary Poppins
Skrevet

Er generelt fornøyd med rumpe departementet:) Pleier alltid å sjekke hvordan buksen sitter bak, men det gjør vel de fleste?

serendipity
Skrevet

Det er vel den kroppsdelen jeg er mest fornøyd med for å si det sånn.. (selv om den nok ikke er "perfekt", men den er passe stor/liten og med sprett..Flate rumper ikke pent.

Annonse

Gjest Sinai
Skrevet

Rumpa mi tar seg bra ut i en jeans med passe store lommer, lav i livet. Den er finest om sommeren når den har syklet mye, eller løpt tunge oppoverbakker. Hvorfor er rumpa den eneste delen på kroppen som ikke blir finere når man strammer musklene? Eller er det bare min?

Skrevet

Jeg er fornøyd (og hører fra andre at jeg bør være det- skryte-skryte:-)). Den ser best ut i bukser uten lommer med rette ben, eller i jeans (ikke stretch) med baklommer. Jeg kjøper ikke bukser hvis den ikke ser bra ut i dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...