Gjest den sorte dame Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har så lyst å fiske krabber i morgen vi... Noen som vet om ett godt egnet sted i nærheten av Nittedal/Lillestrøm??? Vi var på Sollerud i dag, men det er litt langt å fra! Må da finnes ett sted i nærheten her og...??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Krabber?! Må vel i saltvann da... Eneste stedet jeg har sett noen fiske i Lillestrømområdet, er i Fetsund, nede ved tømmerlaftingen der. Og fra broa over mot Sagdalen (Strømmen). Spørs om det er andre som er litt mer lokalkjent enn meg, det er noen år siden jeg bodde der nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saltvann Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 He he, er vel ikke så mye saltvann i Nittedal vel?! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den sorte dame Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Krabber?! Må vel i saltvann da... Eneste stedet jeg har sett noen fiske i Lillestrømområdet, er i Fetsund, nede ved tømmerlaftingen der. Og fra broa over mot Sagdalen (Strømmen). Spørs om det er andre som er litt mer lokalkjent enn meg, det er noen år siden jeg bodde der nå. Er nok en fordel med saltvann ja:o) Tenk at jeg ikke tenkte på det... *flau* Jeg som var en ivrig krabbefisker som liten!!!! Hi,hi... Må vel over til "andre sia" da...!!! Grrr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er nok en fordel med saltvann ja:o) Tenk at jeg ikke tenkte på det... *flau* Jeg som var en ivrig krabbefisker som liten!!!! Hi,hi... Må vel over til "andre sia" da...!!! Grrr... Hehe... du kan jo alltids slenge ut en tein, og se om du får noen ferskvannskrabber Du må sikkert på kysten ja, tenker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doll Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er litt tidlig for krabbefiske nå. De trekker på dypere vann om vinteren. Vi prøvde forrige helg, et sted som vi får haugevis med krabber på sommeren, men da var det ikke en eneste krabbe å se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.