Gjest Madiken Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 har den siste uken kjent "bevegelser i magen" som minner ombevegelsene da jeg var gravid. Men, jeg går på ppillen og testet meg idag; negativ test. Hva kan dette være ?? 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Sikkert luft. Det hadde jeg og av og til etter at barna var født, det kjentes ut som om ungen flytta seg fra den ene sida til den andre. 0 Siter
Gjest ingen flere graviditeter på meg Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Dette har jeg opplevd flere ganger, men regner med at det er luft. 0 Siter
Gjest someone out there Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Luft?? folk med mye luft i magen opplever det hele tida. 0 Siter
Mr_Jenin Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Mr Kahn - Jeg ser på deg og dine funderinger som en stakkars manns tidsfordriv. Om du virkelig mener det mest ekstreme av det du skriver i fullt alvor, vurder å søk hjelp før jo heller. Ha ein fin dag, og håper du ellers har det fint. 0 Siter
Gjest Madiken Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det var nok luft ja...siden jeg fikk mensen dagen etter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.