Gå til innhold

Hva er verdt å oppleve i London?

Gjest BareAnna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En musical må du få med deg. Madam Tussaud's vokskabinett, Hyde Park, Big Ben, Harrod's (om du liker dyr shopping). Båttur på Themsen?

Bare noen forslag ut fra hva jeg er blitt fortalt. Jeg har ikke vært i London selv, enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En musical må du få med deg. Madam Tussaud's vokskabinett, Hyde Park, Big Ben, Harrod's (om du liker dyr shopping). Båttur på Themsen?

Bare noen forslag ut fra hva jeg er blitt fortalt. Jeg har ikke vært i London selv, enn så lenge :)

Og musikalen bør selvsagt være Mamma Mia.

(Sitter og hører på ABBA nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og musikalen bør selvsagt være Mamma Mia.

(Sitter og hører på ABBA nå.)

Mamma Mia, Saturday Night Fever eller Moulin Rouge (om den fortsatt går). Les Misèrables er også verdt å se, dersom den fortsatt går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur innom og se hvor Diana bodde, Kensington Palace. Oppe der nå. Sherlock Holmes museet i Baker street er det vel, like nedenfor Madam T.

St.Paul Katedralen, Westminister Abbey. Har du lyst til å ta en liten tur utenom selve byen, så ta toget fra Waterloo station ut til Hampton Court og besøk slottet til Henrik 8. Bare hagen der vil være en kjempeopplevelse på den tiden av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Montass

Skandinavias?

London ligger vel ikke i Skandinavia, eller?

Nei, det gjer det ikke..hmm, det tenkte ej ikke på..

med ej plukka setninga ut i fra ei internettside..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...