Gjest engel 49+ Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Han var flink til å vinke de siste månedene... 0 Siter
Gyda Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Han var flink til å vinke de siste månedene... Ja, det var vel stort sett det ... Men - apropos - jeg har vært i Peterskirka, og du store min (for ikke å banne) for en størrelse! Gedigen. Haugevis av mindre kirkeganger og alter som løp ut fra den store hovedgangen. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes han var en god pave. Han får det sikkert bra i himmelen. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ja, stakkars gamle mann. Det er godt han fikk slippe nå. Han får nok plass på første rad i himmelen, og når jeg en gang kommer dit er det bare ståplasser igjen.. 0 Siter
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ehh.er han virkelig død, nå da??? De har jo påstått det flere ganger i løpet av det siste døgnet!!! Uff, stakkar gammle mann! Var forresten inne på VG sine sider. Var et flott bilde av paven der, fra 1981. Han var en kjekk gammel mann, da!!!!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes han var en god pave. Han får det sikkert bra i himmelen. Ja, han gjorde i hvert fall sitt for å opprettholde spredningen av HIV i Afrika, og det er jo ikke så rent lite. Møkkafyr. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ehh.er han virkelig død, nå da??? De har jo påstått det flere ganger i løpet av det siste døgnet!!! Uff, stakkar gammle mann! Var forresten inne på VG sine sider. Var et flott bilde av paven der, fra 1981. Han var en kjekk gammel mann, da!!!!! Tror du virkelig det var så innmari synd på fyren` I motsetning til feks kongelige, var hans rolle i aller høyeste grad selvvalgt. Han ble over åtti år, og kom så høyt på strå som noen geistlig i den katolske kirken kan gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.