Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest malun
Skrevet

Viggo Mortensen som Aragorn er noe av det mest supernamnam som finnes.

*slafse*

Skrevet

Joda, Viggo Mortensen kler skjegg. Men på de fleste menn synes jeg glattbarbert er penest. Kjæresten min kler i hvert fall ikke skjegg, og han gidder bare barbere seg en gang i uka.

Gjest Per Haps
Skrevet

Slutter aldri å bli overrasket over hvor utrolig utseende-fikserte dere dol-damene er. Jaja.

tigertrollet
Skrevet

Det kommer an på mannen det, etter min mening. Det må stå i stil med hans stil.

Er ikke fan av bart, men utover det legger jeg ikke merke til så mye hvis jeg er fascinert av mannen og det kler han.

Cluet er om det kler han:-)

Skrevet

Æsj, nei ikke slik som viggo!!! Det blir for mye skjegg!

Jeg liker litt veltrimma skjegg på haka. Det kiler så godt!! Hehehe......

Annonse

Skrevet

Nope, Viggo er ikke sexy.

Jeg liker heller ikke bart, skjegg osv på menn. Todagers-skjegg kan være sexy, men ikke noe annet.

serendipity
Skrevet

Veltrimmet kjinnskjegg er fint. Eller tordagers over det hele.. Ellers ikke pnet. Bart er jo grusomt. Og mye skjegg like ille.

Skrevet

Viggo Mortensen som Aragorn er noe av det mest supernamnam som finnes.

*slafse*

Han er en glimrende aragorn - men makan til dølling i alt annet jeg har sett ham i. Må være jackson som er flink til å se etter ting i skuspillere, for basert på det han har spilt tidligere skjønner jeg ikke hvordan han kunne bestemme seg for ham. Hver eneste andre rolle jeg har sett ham i har vært fullstendig intetsigende.

"....................................."

Gjest malun
Skrevet

Han er en glimrende aragorn - men makan til dølling i alt annet jeg har sett ham i. Må være jackson som er flink til å se etter ting i skuspillere, for basert på det han har spilt tidligere skjønner jeg ikke hvordan han kunne bestemme seg for ham. Hver eneste andre rolle jeg har sett ham i har vært fullstendig intetsigende.

"....................................."

Jeg er tibøyelig til å være enig med deg.

*sukk*

Skrevet

Jeg er tibøyelig til å være enig med deg.

*sukk*

Har du sett så galt :-)

".................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...