Tottlå Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Denne dagen har vært helt forferdelig!!! Våkna av all forskrekkelse og i panikk 0645 idag morges. Jeg skulle begynne på arbeid kl 0700, og hadde glemt å stille vekkerklokken. I hu og hast måtte jeg hive meg i bile, og på to hjul i svingene kom jeg "bare" 15 min for sent. Deretter skulle det vise seg å bli en helt jævlig dag på jobb! Syke barn, sykt personal, oppkast, diare, feber, stress stress stress stress..... Da jeg kom hjem, fant jeg flere regninger som jeg hadde glemt å betale.......Dessuten såg leiligheten ut som et bomba H...-hus. Jeg slengte meg rundt med støvsugeren og moppen. Vaska og rydda, heiv på 4 maskiner med skittentøy. Så var det min tur til å bli syk. Jeg låg planta med hodet i doskåla. Kom det ikke ut den ene veien, så kom det jaggu meg den andre veien.,.... Jeg reiste hjem til mamma og papp for å slappe av....Nå noen timer senere kom jeg hjem igjen.......Og vet dere hva? Vaskemaskinene min er sund. Den klikker i vinkel.........den står og pumper og pumper inn på vann. Ingen program reagerer, og inni maskinen ligger mine kjære klær.....sukk.... VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL...... for en grusom dag!!!!! Noen som vil trøste????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest someone out there.. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 du har min dypeste medfølelse...!=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 du har min dypeste medfølelse...!=) Tuuusen takk!!! Hyyyyll......jeg blir så sint!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Huff da... Hvor gammel er vaskemaskina di? Har du fortsatt en garanti som er gyldig? Jeg opplevde akkurat det samme i fjor sommer, og da viste det seg at elektronikken hadde røket og måtte skiftes ut. Fikk det heldigvis igjen på garantien etter litt argumentering. Da hadde jeg kvitteringen, men hadde rotet bort garantibeviset. Likevel, det er fem års garanti på hvitevarer i henhold til kjøpsloven. God bedring!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Huff da... Hvor gammel er vaskemaskina di? Har du fortsatt en garanti som er gyldig? Jeg opplevde akkurat det samme i fjor sommer, og da viste det seg at elektronikken hadde røket og måtte skiftes ut. Fikk det heldigvis igjen på garantien etter litt argumentering. Da hadde jeg kvitteringen, men hadde rotet bort garantibeviset. Likevel, det er fem års garanti på hvitevarer i henhold til kjøpsloven. God bedring!! Er det fem år garanti???? Oi......det var jo godt! Vakemaskinene min er kun 1 år gammel!!!! Phuuu.nå kan jeg få sove godt i natt! Jeg såg for meg tusenlappene trille ut, nå!!! Thank you Line! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tuuusen takk!!! Hyyyyll......jeg blir så sint!!! *trøste* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er det fem år garanti???? Oi......det var jo godt! Vakemaskinene min er kun 1 år gammel!!!! Phuuu.nå kan jeg få sove godt i natt! Jeg såg for meg tusenlappene trille ut, nå!!! Thank you Line! Skal være fem års garanti, ja. Bare å finne frem kvittering og klag ivei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Du får helt sikkert baksmell på skatten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Du får helt sikkert baksmell på skatten. Mager trøst Nick:( Tottlå,nå tror jeg du har fått din dose for en stund, så bare gled deg til mange fine dager fremover:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladiol Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er det fem år garanti???? Oi......det var jo godt! Vakemaskinene min er kun 1 år gammel!!!! Phuuu.nå kan jeg få sove godt i natt! Jeg såg for meg tusenlappene trille ut, nå!!! Thank you Line! Ikke 5 års garanti, men 5 års reklamasjon. Det vil si at hvis feilen er uforskyldt/produksjonsfeil el.l får du dekket utgiftene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skal være fem års garanti, ja. Bare å finne frem kvittering og klag ivei Det er to års garanti, men fem års reklamasjonsrett på slike varer. Uansett så er jo maskinen yngre enn to år. Men det er ikke alt som dekkes av garantien. BH-spiler f. eks. Men det var vel ikke noe sånt, Tottlå? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er to års garanti, men fem års reklamasjonsrett på slike varer. Uansett så er jo maskinen yngre enn to år. Men det er ikke alt som dekkes av garantien. BH-spiler f. eks. Men det var vel ikke noe sånt, Tottlå? ) Det går jo an å skru opp og sjekke. Skulle det være en spile, så fjerner man den, og sier ingenting om det til reparatøren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det går jo an å skru opp og sjekke. Skulle det være en spile, så fjerner man den, og sier ingenting om det til reparatøren Nettopp. Og det var det jeg råda Tottlå til å gjøre (på msn). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nettopp. Og det var det jeg råda Tottlå til å gjøre (på msn). Bra det er flere utspekulerte sjeler her PS til Tottlå, har du tømt lofilteret? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Det er to års garanti, men fem års reklamasjonsrett på slike varer. Uansett så er jo maskinen yngre enn to år. Men det er ikke alt som dekkes av garantien. BH-spiler f. eks. Men det var vel ikke noe sånt, Tottlå? ) Nei, det kan i,kke være bh-spiler. Jeg vasker bh-ene i vaskepose, og dessuten savner jeg ingen spiler..... hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Bra det er flere utspekulerte sjeler her PS til Tottlå, har du tømt lofilteret? Jepp, jeg har rensa filteret, og det kom ut mye vann...... Går det ann å åpne opp selv, å dra ut en evt spile før reperatøren får nyss i det???? Hvor åpner man da???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jepp, jeg har rensa filteret, og det kom ut mye vann...... Går det ann å åpne opp selv, å dra ut en evt spile før reperatøren får nyss i det???? Hvor åpner man da???? Go-morgen tottlå:-) Prøv å komme til maskinen underfra. Den tjukke slangen som er festet til trommelen er festa med ei klemme. Løsne den, og drei tommelen. Bruk fantasien, strikkepinne må kanskje til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jepp, jeg har rensa filteret, og det kom ut mye vann...... Går det ann å åpne opp selv, å dra ut en evt spile før reperatøren får nyss i det???? Hvor åpner man da???? Ja, det kommer alltid vann ut av der lofilteret er. Det glemte jeg å si fra om... Om du setter maskina på 0 skal det vel være mulig å få åpnet den. Jeg husker ikke hvordan det ble gjort her, men lurer på om strømmen ble tatt ut og satt i igjen, og at det deretter var mulig å bruke "åpneknappen". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logitechmusa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvorfor får jeg assosiasjoner til Kasrius og Baktus når jeg leser overskriften din? (Leste bare den også..) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.