Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En "fersk" undersøkelse kunne nylig fortelle at intet politisk parti får mer media- og presseoppmerksomhet i disse dager enn SV. På annenplass troner, ikke overraskende, AP. Opplysningen som sådan er vel heller ingen big surprise, når vi vet at mer enn 70 prosent av journaliststanden stemmer sosialistisk. Med lisensbetalt billett får vi kjøre turnébuss sammen med Kristin eller tildeles orkesterplass til hennes tordentaler, glasert med nærbilder av hennes blide åsyn og ditto perlerad for å sukre vekk smaken av Stalin. Den ortodokse marxismen skal re-lanseres i 2005, fortsatt under røde faner, men under paroler som fred, frigjøring, demokrati, solidaritet, anti-rasisme og rettferdig fordeling. (sic)

SV-Kristin uttalte på TV nu i aften, at hun (og partiet) sto foran den tøffeste valgkampen noensinne. Og her, mene venner, tror jeg faktisk hun har helt rett. Det valget SV og resten av venstresosialistene nå stevner frem mot, kan, i ytterste konsekvens, bli enten begynnelsen eller slutten på en epoke i norsk politikk. Det er nå vi må ta et felles kjempeløft for å fortelle Ola og Kari i hus og hytte hva venstresosialistene står for, hvor de kommer fra, og i hvilken politisk retning de trekker oss.

"Vi velger oss fred", messet SV-kristin mens hun hyttet med sin lille knyttneve. Kanskje den setningen jeg bet meg mest merke i, da jeg kan fortelle at hennes politisk/ideologiske stamfedre ikke er istand til å skape fred på et frimerke engang. SV-Kristin skal selge en udefinert fred der frihet ikke er en del av konseptet, den samme tilstanden som rådde i nacht und nebel-leirene, den samme freden som dreper kvinner og barn på gater, kafeer og bussholdeplasser i jødiske byer.

De skal ikke få stå uforstyrret på sine stands når valgkampen starter for alvor. Vi skal være der, stille spørsmål og kreve svar. De skal få lov å forklare i vitners nærvær hvordan de oppsto, hvem som har finansiert dem, hvilke landsforrædere de har i sin midte og hvem deres politiske stamfedre var. Vi skal vise folk flest hva deres ideologi har ført til i land der de har hatt og fortsatt har makten. Nå vil altså SV ha regjeringsmakt, og "ta ansvar".

La oss heller holde dem ansvarlig!

Fortsetter under...

Gjest Per Haps
Skrevet

Duverden. Du kan jo få selv en gammel høyrevelger som meg til å begynne å stemme SV.

Skrevet

Duverden. Du kan jo få selv en gammel høyrevelger som meg til å begynne å stemme SV.

Ingen nekter deg å stemme mot din overbevisning. SV har overlevd på sånne som deg siden de startet opp som SF i 1961.

Gjest policy
Skrevet

Innlegget ditt er så flatt og dumt at det faller på seg selv, uten at det trengs og bli kommentert.

Skrevet

Forventer du å bli tatt seriøst? Litt mindre paranoia så blir det straks mer troverdig!

Bare tips til senere "mafiosoinnlegg".

Gjest stalinpolpot
Skrevet

Innlegget ditt er så flatt og dumt at det faller på seg selv, uten at det trengs og bli kommentert.

Slik taler bare en sosialist som føler seg truffet, og som skammer seg fordi den ideologien h*n står for, har produsert flere av verdens verste tyranner og despoter.

Sosialismen har så mye blod på henda, at det er gåte at noen kan sympatisere til den.

Annonse

Skrevet

Hvorfor kommenterer du da, din dust?

Skrevet

Forventer du å bli tatt seriøst? Litt mindre paranoia så blir det straks mer troverdig!

Bare tips til senere "mafiosoinnlegg".

Jeg driter i hva du tar seriøst, enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...