Gjest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva er din favorittsang? Min må være Emiliana Torrini - Gollums Song, den er utrolig fin! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror en av de nydligste sangene jeg vet om er fra Moulin Rouge, men jeg husker ikke hva den heter... "I will love you until my dying day" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rota Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Whiter shade of pale (riktig skrevet?) av Procul Harum. You're the woice av John Farnham 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shave my poodle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 For öyeblikket er det Stumbling through the dark og Tailspinn med The Jayhawks. Ellers blir jeg aldri lei av High hopes med Pink Floyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Time Pink Floyd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Greier ikke å nevne kun en gitt. Men kan redusere til følgende tre sanger som er blant de største favorittene akkurat nå: Gary Numan - "My Jesus" RPWL - "The Gentle art of swimming" Aaron English: "Mandeleine" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 "One" med U2 er ihvertfall en av favorittene mine. Den er nydelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logitechmusa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 "One" med U2 er ihvertfall en av favorittene mine. Den er nydelig. *sukk* Man kan si hva man vil, men musikksmak det har du nok. Er SÅ enig atte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 *sukk* Man kan si hva man vil, men musikksmak det har du nok. Er SÅ enig atte! Ja, ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 "One" med U2 er ihvertfall en av favorittene mine. Den er nydelig. Kunne nok sagt meg enig, men bare nesten. Selv er jeg fremdeles, etter alle disse årene, helt forgapt i "So Cruel". Men "One" når nesten opp. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.