Heffalomp Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Noen som gjør? Vårt kjøkken har lite overskap, men mange store skuffer. Lurte på å oppbevare serviset i et par av disse skuffene, men det bryter liksom helt med hva jeg er vant med. Kan det være noe praktisk å oppbevare det i skuffene eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg skulle ønske jeg hadde det. det er ryddig og oversiktlig, med de innredningene de har på IKEA 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har aldri oppbevart bestikket i annet enn skuffer jeg! Legger i et slikt bestikkinnlegg. Hvordan gjør du når du har det i skap da. Står opp og ned i bokser? Liker å se ned på bestikket jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 I andre land er det helt vanlig å oppbevare serviset i skuffer. Danmark, f eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har aldri oppbevart bestikket i annet enn skuffer jeg! Legger i et slikt bestikkinnlegg. Hvordan gjør du når du har det i skap da. Står opp og ned i bokser? Liker å se ned på bestikket jeg. Hallo! Servise er tallerkener og bestikk er spiseredkap. Hva slags tallerkener har du, som får plass i bestikkskuff? Kanskje pølsetallerkener? Enig i at bestikk i skapet ville vært en smule upraktisk. Hvis man da ikke har en bestikkdispenser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hallo! Servise er tallerkener og bestikk er spiseredkap. Hva slags tallerkener har du, som får plass i bestikkskuff? Kanskje pølsetallerkener? Enig i at bestikk i skapet ville vært en smule upraktisk. Hvis man da ikke har en bestikkdispenser! hehe... Tenkte helt feil jeg! Leste servise og tenkte bestikk! Av en eller annen grunn har jeg tendens til å blande de to orda der. Blander ofte tallerken og asjett også. Merkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hallo! Servise er tallerkener og bestikk er spiseredkap. Hva slags tallerkener har du, som får plass i bestikkskuff? Kanskje pølsetallerkener? Enig i at bestikk i skapet ville vært en smule upraktisk. Hvis man da ikke har en bestikkdispenser! Pølsetallerken? Morsomt ord :D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ser ikke noen åpenbare ulemper. Tror ikke skuffene i mitt kjøkken hadde tålt vekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logitechmusa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Enkelte innredninger har liketil innlegg til de store skuffene der det er meningen å sette tallerker og asjetter, så hvorfor ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.