Gjest eggløsning? Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 skriver spørsmålet her siden det er flest folk innom. Fikk mensen den 21 Mars. I går og i dag har det rent hvitt slim fra skjeden. Hvordan vet jeg om dette er eggløsningslim eller "bare utflod". Noen som kan det? 0 Siter
Gjest den gyldne sol Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det høres ut som eggløsning. Du kan gjøre en prøve: Ta litt av slimet mellom to fingrer og prøv å dra det utover. Hvis det strekker seg og blir en lang streng så er det eggløsning. (Håper jeg husker riktig nå da)! 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Eller du kan putte det i et glass vann, synker det er det EL-slim, løser det seg opp er det noe annet. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Eller du kan putte det i et glass vann, synker det er det EL-slim, løser det seg opp er det noe annet. *Uææææk* Driver folk virkelig med slike ting i de tusen hjem?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 *Uææææk* Driver folk virkelig med slike ting i de tusen hjem?? Når man prøver å bli gravid gjør man mye rart skal jeg si deg. Ordet tappetafsing trenger jeg kanskje ikke å forklare? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Når man prøver å bli gravid gjør man mye rart skal jeg si deg. Ordet tappetafsing trenger jeg kanskje ikke å forklare? Tappetafse.. Ikke helt innlysende hva det betyr, nei..? Jeg er ferdig med å spise frokost nå, så du kan godt forklare ;o) 0 Siter
Gjest er du seriøs? Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Når man prøver å bli gravid gjør man mye rart skal jeg si deg. Ordet tappetafsing trenger jeg kanskje ikke å forklare? *småsjokkert over begge dine innlegg* Jeg tør påstå at dette ikke bedrives av vanlige par som ønsker barn. Kanskje av 2%? Høres rimelig desperat ut. Var du barnløs i mange år, eller? Da kan jeg under tvil skjønne det. 0 Siter
Gjest den gyldne sol Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 *småsjokkert over begge dine innlegg* Jeg tør påstå at dette ikke bedrives av vanlige par som ønsker barn. Kanskje av 2%? Høres rimelig desperat ut. Var du barnløs i mange år, eller? Da kan jeg under tvil skjønne det. Jeg er ganske sikker på at det er mange som gjør dette. Når man ønsker å bli gravid skal det ikke gå mange månedene før man prøver seg på de fleste muligheter som finnes. Synes ikke det er så desperat, men helt naturlig og det er en bra måte å lære kroppen sin å kjenne. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 *småsjokkert over begge dine innlegg* Jeg tør påstå at dette ikke bedrives av vanlige par som ønsker barn. Kanskje av 2%? Høres rimelig desperat ut. Var du barnløs i mange år, eller? Da kan jeg under tvil skjønne det. Man er ikke barnløs i mange mange år før man blir desperat nei. Ta deg en tur inn på snartgravid.com, så skal du se desperate tappetafsere og el-slim-sjekkere. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Tappetafse.. Ikke helt innlysende hva det betyr, nei..? Jeg er ferdig med å spise frokost nå, så du kan godt forklare ;o) Det er å sjekke hvordan livmortappen er, gjerne en gang om dagen. Det må gjøres i sammenheng med sjekking av EL-slim eller temperaturmålinger, og er altså en måte å finne ut når man har eggløsning på. Livmortappen forandrer seg gjennom syklusen. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det er å sjekke hvordan livmortappen er, gjerne en gang om dagen. Det må gjøres i sammenheng med sjekking av EL-slim eller temperaturmålinger, og er altså en måte å finne ut når man har eggløsning på. Livmortappen forandrer seg gjennom syklusen. Oki, da har jeg lært etpar nye ting i dag også ) Skjønner nå at dette er nyttig kunnskap for dem det gjelder. 0 Siter
Gjest eggløsning? Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det høres ut som eggløsning. Du kan gjøre en prøve: Ta litt av slimet mellom to fingrer og prøv å dra det utover. Hvis det strekker seg og blir en lang streng så er det eggløsning. (Håper jeg husker riktig nå da)! vet du hvor lenge eggløsningslimet skal være der? altså hvor mange dager skal man ha det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.