Gå til innhold

kan det stemme at jeg har eggløsning nå?

Anbefalte innlegg

Gjest eggløsning?
Skrevet

skriver spørsmålet her siden det er flest folk innom. Fikk mensen den 21 Mars. I går og i dag har det rent hvitt slim fra skjeden. Hvordan vet jeg om dette er eggløsningslim eller "bare utflod". Noen som kan det?

Fortsetter under...

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Det høres ut som eggløsning. Du kan gjøre en prøve: Ta litt av slimet mellom to fingrer og prøv å dra det utover. Hvis det strekker seg og blir en lang streng så er det eggløsning.

(Håper jeg husker riktig nå da)!

Skrevet

Eller du kan putte det i et glass vann, synker det er det EL-slim, løser det seg opp er det noe annet.

Skrevet

Eller du kan putte det i et glass vann, synker det er det EL-slim, løser det seg opp er det noe annet.

*Uææææk*

Driver folk virkelig med slike ting i de tusen hjem??

Skrevet

*Uææææk*

Driver folk virkelig med slike ting i de tusen hjem??

Når man prøver å bli gravid gjør man mye rart skal jeg si deg.

Ordet tappetafsing trenger jeg kanskje ikke å forklare?

Skrevet

Tappetafse.. Ikke helt innlysende hva det betyr, nei..?

Jeg er ferdig med å spise frokost nå, så du kan godt forklare ;o)

Annonse

Gjest er du seriøs?
Skrevet

*småsjokkert over begge dine innlegg* Jeg tør påstå at dette ikke bedrives av vanlige par som ønsker barn. Kanskje av 2%? Høres rimelig desperat ut. Var du barnløs i mange år, eller? Da kan jeg under tvil skjønne det.

Gjest den gyldne sol
Skrevet

*småsjokkert over begge dine innlegg* Jeg tør påstå at dette ikke bedrives av vanlige par som ønsker barn. Kanskje av 2%? Høres rimelig desperat ut. Var du barnløs i mange år, eller? Da kan jeg under tvil skjønne det.

Jeg er ganske sikker på at det er mange som gjør dette. Når man ønsker å bli gravid skal det ikke gå mange månedene før man prøver seg på de fleste muligheter som finnes. Synes ikke det er så desperat, men helt naturlig og det er en bra måte å lære kroppen sin å kjenne.

Skrevet

Man er ikke barnløs i mange mange år før man blir desperat nei.

Ta deg en tur inn på snartgravid.com, så skal du se desperate tappetafsere og el-slim-sjekkere. ;)

Skrevet

Tappetafse.. Ikke helt innlysende hva det betyr, nei..?

Jeg er ferdig med å spise frokost nå, så du kan godt forklare ;o)

Det er å sjekke hvordan livmortappen er, gjerne en gang om dagen. Det må gjøres i sammenheng med sjekking av EL-slim eller temperaturmålinger, og er altså en måte å finne ut når man har eggløsning på. Livmortappen forandrer seg gjennom syklusen.

Skrevet

Det er å sjekke hvordan livmortappen er, gjerne en gang om dagen. Det må gjøres i sammenheng med sjekking av EL-slim eller temperaturmålinger, og er altså en måte å finne ut når man har eggløsning på. Livmortappen forandrer seg gjennom syklusen.

Oki, da har jeg lært etpar nye ting i dag også :o)

Skjønner nå at dette er nyttig kunnskap for dem det gjelder.

Gjest eggløsning?
Skrevet

Det høres ut som eggløsning. Du kan gjøre en prøve: Ta litt av slimet mellom to fingrer og prøv å dra det utover. Hvis det strekker seg og blir en lang streng så er det eggløsning.

(Håper jeg husker riktig nå da)!

vet du hvor lenge eggløsningslimet skal være der? altså hvor mange dager skal man ha det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...