Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste denne artikkelen

http://www.zug.com/gab/index.cgi?func=view_thread&thread_id=32124&sort=active

og syntes det var ganske morsomt med alle de merkelige tankene folk har.

Jeg bruker å late som jeg hopper mellom brøytestikkene når jeg kjører bil, har ikke lov til å "trå" på brøytestikkene. Eller jeg later som jeg står på ski etter bilen når det er snø, og hopper fra brøytekant til brøytekant. :)

Noen andre som har spesielle tanker om forskjellige ting? :)

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

27

• flisa

5

• mrxx

5

• blitz1365380771

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe... jeg pleier også å følge med på brøytestikkene noen ganger, så der er du ikke alene :)

Og så husker jeg fra jeg var i tenårene, og kjørte litt for fort ned slalombakkene. Da sang jeg alltid inni meg: "Nå går det fort, fort, fort, det går en motor no'" (Vaselina Bilopphøggers )

;-)

Skrevet

Hehe... jeg pleier også å følge med på brøytestikkene noen ganger, så der er du ikke alene :)

Og så husker jeg fra jeg var i tenårene, og kjørte litt for fort ned slalombakkene. Da sang jeg alltid inni meg: "Nå går det fort, fort, fort, det går en motor no'" (Vaselina Bilopphøggers )

;-)

Haha... :)

Jeg blir også nervøs hvis jeg har såpe i øynene når jeg står i dusjen, livredd for at noen skal snike seg inn på meg mens jeg står der forsvarsløs. :)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

- jeg hörer fortsatt kjöreläreren min sin stemme inni meg når jeg kjörer: "sakta, sakta" osv..

-jeg prater med dyrene mine

-av og til når jeg går ute MÅ jeg feks. tråkke på en strek eller en pinne el.l, ellers kommer noe trist til å skje.

-jeg forestiller meg hvordan personer jeg ikke kjenner er privat. Feks kan forelesere/lärere bli ganske spesielle;)

-dikter opp historier om folk jeg ser på bussen/trikken

Om jeg har et eget liv? Tja;)

Skrevet

- jeg hörer fortsatt kjöreläreren min sin stemme inni meg når jeg kjörer: "sakta, sakta" osv..

-jeg prater med dyrene mine

-av og til når jeg går ute MÅ jeg feks. tråkke på en strek eller en pinne el.l, ellers kommer noe trist til å skje.

-jeg forestiller meg hvordan personer jeg ikke kjenner er privat. Feks kan forelesere/lärere bli ganske spesielle;)

-dikter opp historier om folk jeg ser på bussen/trikken

Om jeg har et eget liv? Tja;)

Hehe, mange fine ting. :)

Jeg snakker med katten jeg også, men det er jo helt normalt. Ja, helt normalt...

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Hehe, mange fine ting. :)

Jeg snakker med katten jeg også, men det er jo helt normalt. Ja, helt normalt...

Hehe ja de fleste som har dyr gjör nok det. Men når man spör dem om ting får man merkelig nok ikke noe svar;) Og likevel fortsetter man..

Annonse

Skrevet

Hehe ja de fleste som har dyr gjör nok det. Men når man spör dem om ting får man merkelig nok ikke noe svar;) Og likevel fortsetter man..

Det er jo det som er så fint jo... :)

De er alltid enige liksom. Men katten min svarer han da, mioooaoouw, sier han. :)

Skrevet

Jeg slipper og late som, det er ikke spes. morsomt.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Det er jo det som er så fint jo... :)

De er alltid enige liksom. Men katten min svarer han da, mioooaoouw, sier han. :)

Ja den som tier samtykker....eller hörer overhode ikke etter:)

Har katten din noen säregenheter da? Ene katten min kommer når jeg plystrer mikkel rev eller sveriges nasjonalsang. Aldri ellers!

Skrevet

Ja den som tier samtykker....eller hörer overhode ikke etter:)

Har katten din noen säregenheter da? Ene katten min kommer når jeg plystrer mikkel rev eller sveriges nasjonalsang. Aldri ellers!

Tja, han har vel sine særegenheter han også, han er veldig glad i "mamma" iallfall. Han vil aldri sitte i fanget til samboeren, bare i fanget mitt. Samboeren blir veldig sur hvis han tar katten opp på fanget, og han straks hopper ned og opp i fanget mitt istedet. :)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Tja, han har vel sine særegenheter han også, han er veldig glad i "mamma" iallfall. Han vil aldri sitte i fanget til samboeren, bare i fanget mitt. Samboeren blir veldig sur hvis han tar katten opp på fanget, og han straks hopper ned og opp i fanget mitt istedet. :)

En kanin som jeg hadde for lenge siden var også veldig selektiv når det gjalt mennesker:)

Kattene her i huset er ikke så glad i å sitte på fanget, og det er litt trist igrunn. Å plassere dem der er helt håplöst. Men av og til kommer de av seg selv og legger seg ned, og da vet vi jo med 100 % sikkerhet at de vil väre der også:)

Skrevet

En kanin som jeg hadde for lenge siden var også veldig selektiv når det gjalt mennesker:)

Kattene her i huset er ikke så glad i å sitte på fanget, og det er litt trist igrunn. Å plassere dem der er helt håplöst. Men av og til kommer de av seg selv og legger seg ned, og da vet vi jo med 100 % sikkerhet at de vil väre der også:)

Nå sitter katten på pulten her, noe han bruker å gjøre.

Han vil være med på moroa, ser det ut for. :)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Nå sitter katten på pulten her, noe han bruker å gjøre.

Han vil være med på moroa, ser det ut for. :)

Hehe ene katten her pleier å sitte oppå datan. Godt og varmt og veldig morsomt å pröve og fange pilmarkören (eller hva det heter) Håper bare ikke det er brannfarlig;)

Annonse

Gjest Lisabethe
Skrevet

Snakker mye med meg selv, både spør og svarer... Mange morsomme samtalar...

Velger hvilke potetgull jeg spiser først, det er viktig å gjøre det i riktig rekkefølge..

Gardinene på soverommet må være så lukket at ingen kan se ansiktet mitt utenifra. (jeg bor i tredje etasje...) Jeg har en ting om at det alltid er noen som ser inn gjennom vinduet, spes når det er mørkt ute.

Hvis jeg er redd og sier "kjære gud, nå må du passe på meg" så har jeg en greie om at noen onde engler også hører det, og at de derfor skal sørge for å skremme meg mer...

Jeg er en sær person med maaange særegenheter!!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Man får jo svar jo! De skakker på hodet, piper litt, bjeffer eller sier det de vil ved hjelp av øynene!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg blir også nervøs hvis jeg har såpe i øynene når jeg står i dusjen, livredd for at noen skal snike seg inn på meg mens jeg står der forsvarsløs. :)

Den DER har faktisk jeg også! Lilker å være forberedt og med åpne øyne i tilfelle noen skulle komme. hehe... Men tenker bare på det når det ikke er noen andre i huset da...

Har vel sett for mange krimfilmer kanskje. Det er jo helt vanlig med den dusjscenen og en med kniv som nærmer seg til skummel musikk.

Gjest Timari
Skrevet

vet ikke om det er særegenheter eller en fobi, men jeg får helt fnatt hvis jeg ser hår ligge i sluket i vasken, dusjen, eller om det ligger matrester i sluket når jeg skal vaske opp.

Da klikker jeg

ellers så prater jeg med dyrene mine jeg også:)

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg er også alltid på vakt. Liker ikke å bli skremt, og føler meg veldig forsvarsløs når jeg er naken. Jeg er redd for å ta på støvler som har stått i boden. Må riste dem før jeg tar dem på.

Skrevet

Jeg er et helt normalt og fordomsfritt menneske. Broren min er homo, og jeg elsker han over alt.

Men, jeg er imot homoadopsjon. Også er jeg imot at folk skal gifte seg for annen gang. Vet det høres rart ut, men har man lovet å elske hverandre for evig en gang, så kan man ikke gjøre det en gang til.

For ordens skyld, det er giftemål jeg er imot, ikke skilsmisser..

Også vil jeg helst at en mannlig brannmann skal redde meg hvis det begynner å brenne hos meg en natt.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Har aldri vokst helt fra den der med at det kanskje ligger noe skummelt under senga. Så jeg liker ikke å ha et bein eller en arm utenfor senga. Liker ikke at dyna faller ned heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...