Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sinai
Skrevet

Artig å høre hvor rare alle andre er, vet du. :)

Ja, det er greit å vite at man ikke er den eneste. Har du blitt skikkelig skremt noen gang da? Jeg er ganske skvetten, tør nesten ikke ha på musikk høyt i tilfelle noen kommer inn i rommet så jeg skvetter. Prøver alltid å ha et øye med døra. En gang hadde en fugl forvirret seg inn og da ble jeg vettskremt! Den flakset rundt som en gal. Jeg var skjelven lenge etterpå.

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

27

• flisa

5

• mrxx

5

• blitz1365380771

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er greit å vite at man ikke er den eneste. Har du blitt skikkelig skremt noen gang da? Jeg er ganske skvetten, tør nesten ikke ha på musikk høyt i tilfelle noen kommer inn i rommet så jeg skvetter. Prøver alltid å ha et øye med døra. En gang hadde en fugl forvirret seg inn og da ble jeg vettskremt! Den flakset rundt som en gal. Jeg var skjelven lenge etterpå.

Ja, har blitt skremt noen ganger.

En gang satt jeg foran dataen som jeg sitter nå (det var midt på natten, og samboeren var på nattevakt), og jeg sitter med ryggen mot vinduet. Plutselig banket det på vinduet, og jeg trodde det var typen som kom hjem tidlig og knakket på vinduet for å skremme meg. Jeg snudde meg for å skjelle ham ut, og der sto det en person med en skikkelig fæl maske, og langt svart hår. Jeg skvatt som bare det! Jeg gikk ut for å se hvem det var, men da var han borte. Det gikk laaaang tid før jeg fant ut at det var naboen som drev ap med meg, gjett om han fikk gjennomgå!

En annen gang jeg ble livredd, var en gang jeg sto i dusjen, mens samboeren holdt på med noe borte ved vasken. Jeg passet mine egne saker, og sto og vasket ansiktet. Så skylte jeg bort såpa og åpnet øynene, da sto typen 2 mm fra glasset i dusjkabinettet og kikket på meg. Jeg hylte! Dårlig gjort å gjøre sånt når han vet jeg er nervøs fra før! Etter det er jeg alltid obs hvis han er på badet samtidig, ellers låser jeg døra!

:)

Gjest Sinai
Skrevet

Ja, har blitt skremt noen ganger.

En gang satt jeg foran dataen som jeg sitter nå (det var midt på natten, og samboeren var på nattevakt), og jeg sitter med ryggen mot vinduet. Plutselig banket det på vinduet, og jeg trodde det var typen som kom hjem tidlig og knakket på vinduet for å skremme meg. Jeg snudde meg for å skjelle ham ut, og der sto det en person med en skikkelig fæl maske, og langt svart hår. Jeg skvatt som bare det! Jeg gikk ut for å se hvem det var, men da var han borte. Det gikk laaaang tid før jeg fant ut at det var naboen som drev ap med meg, gjett om han fikk gjennomgå!

En annen gang jeg ble livredd, var en gang jeg sto i dusjen, mens samboeren holdt på med noe borte ved vasken. Jeg passet mine egne saker, og sto og vasket ansiktet. Så skylte jeg bort såpa og åpnet øynene, da sto typen 2 mm fra glasset i dusjkabinettet og kikket på meg. Jeg hylte! Dårlig gjort å gjøre sånt når han vet jeg er nervøs fra før! Etter det er jeg alltid obs hvis han er på badet samtidig, ellers låser jeg døra!

:)

Å, det hørtes smummelt ut. Spesielt det der med maska. Sånt er forbeholdt 31 oktober. Samboeren min prøver alltid å skremme meg når vi ser skrekkfilmer, men da er jeg stort sett forberedt. Er det noen som sitter med bena på gulvet å ser på skrekk? Det er ekkelt det. Burde egentlig ikke se skrekk. Tør nesten ikke overnatte ute etter å ha sett Villmark. Har fått teltklaustrofobi!

Skrevet

Å, det hørtes smummelt ut. Spesielt det der med maska. Sånt er forbeholdt 31 oktober. Samboeren min prøver alltid å skremme meg når vi ser skrekkfilmer, men da er jeg stort sett forberedt. Er det noen som sitter med bena på gulvet å ser på skrekk? Det er ekkelt det. Burde egentlig ikke se skrekk. Tør nesten ikke overnatte ute etter å ha sett Villmark. Har fått teltklaustrofobi!

Som jeg skriver nedenfor har jeg vært nødt til å kutte ut skumle filmer for helsens skyld. ;)

Men HVIS jeg skulle finne på å se noe skummelt, så (hvis jeg er hjemme) sitter jeg med beina i stolen og teppe over meg, pute foran brystet og lukker øynene hvis det blir for skummelt. :)

Hvis jeg er på kino, da er det så skummelt at jeg nesten dør... Var og så The Ring på kino, det skulle jeg jo aldri gjort! Satt helt nedsunket i stolen med jakka foran meg, knep igjen øynene og holdt for ørene! Så måtte jeg spørre samboeren hva som skjedde... Hehe. Han blir litt oppgitt over meg.

Gjest emma dilemma
Skrevet

Som jeg skriver nedenfor har jeg vært nødt til å kutte ut skumle filmer for helsens skyld. ;)

Men HVIS jeg skulle finne på å se noe skummelt, så (hvis jeg er hjemme) sitter jeg med beina i stolen og teppe over meg, pute foran brystet og lukker øynene hvis det blir for skummelt. :)

Hvis jeg er på kino, da er det så skummelt at jeg nesten dør... Var og så The Ring på kino, det skulle jeg jo aldri gjort! Satt helt nedsunket i stolen med jakka foran meg, knep igjen øynene og holdt for ørene! Så måtte jeg spørre samboeren hva som skjedde... Hehe. Han blir litt oppgitt over meg.

hehe, glemmer aldri den gangen på kinoen og så en grøsser. var ikke så mange publikummere, men det var morsomt nok da vi alle plutselig hørte et himmelhøyt

"UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÆÆÆÆ!".

venninna mi, som satt lenger oppe i salen skvatt....

Skrevet

hehe, glemmer aldri den gangen på kinoen og så en grøsser. var ikke så mange publikummere, men det var morsomt nok da vi alle plutselig hørte et himmelhøyt

"UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÆÆÆÆ!".

venninna mi, som satt lenger oppe i salen skvatt....

Hehehe...

Var på kino og så "Ocean's Eleven" for noen år siden, og en venninne av meg presterte å gispe veldig høyt da de skulle bryte seg inn i et hvelv eller hva det var. Snakk om å leve seg inn i filmen da. :)

Annonse

Gjest Lisabethe
Skrevet

Hjelp, onde engler!

Jeg bruker ikke å be så mye til Gud, akkurat, så den har jeg aldri tenkt på før. :)

Jeg ber bare hvis jeg er veldig redd.. Føles litt trygt om noen passer på meg. Litt barnslig tro... Men så kom jeg på at hvis gud hører det jeg sier til ham, så hører vel de onde gudene også.. hehe. Finnes d noe godt, så finnes d nok noe ondt også...

Skrevet

Jeg ber bare hvis jeg er veldig redd.. Føles litt trygt om noen passer på meg. Litt barnslig tro... Men så kom jeg på at hvis gud hører det jeg sier til ham, så hører vel de onde gudene også.. hehe. Finnes d noe godt, så finnes d nok noe ondt også...

Jeg tviler på at det finnes onde engler, egentlig...

Vær heller trygg når du ber, du. :)

Gjest Lisabethe
Skrevet

Jeg tror det finnes både gode og onde saker der ute.. prøver å lukke vinduet fort så dem ikke kommer seg inn!

blitz1365380771
Skrevet

Klart det finnes onde engler! Hørt om Lucifer? (Erkeengel tilogmed!)

Skrevet

Klart det finnes onde engler! Hørt om Lucifer? (Erkeengel tilogmed!)

Prrt, han var da ikke ond, bare ikke bra nok til å være i himmelen.

Har du ikke lest Isfolket, da? ;)

Skrevet

jeg drikker alltid tre slurker vann fra springen før jeg legger meg. En for meg, en for mannen min og en for ungen min.

hvis det er en hindring i veien eller en person går jeg alltid forbi til høyre. Dette også hvis det er minst praktisk! sløvt.

Jeg må alltid sjekke gjennom vinduet når jeg har låst bilen at håndbrekken er på.

Jeg snurrer alltid to runder i vaskemaskinen for å se om det er noen ekstra klær igjen.

blitz1365380771
Skrevet

Prrt, han var da ikke ond, bare ikke bra nok til å være i himmelen.

Har du ikke lest Isfolket, da? ;)

Selvsagt har jeg lest Isfolket (hvem har ikke det?) men de er ikke arkivert sammen med faglitteraturen akkurat ;-)

nå har jeg ingen bibel, men den ville heller ikke havnet der - bare så det er sagt!

Annonse

Skrevet

jeg drikker alltid tre slurker vann fra springen før jeg legger meg. En for meg, en for mannen min og en for ungen min.

hvis det er en hindring i veien eller en person går jeg alltid forbi til høyre. Dette også hvis det er minst praktisk! sløvt.

Jeg må alltid sjekke gjennom vinduet når jeg har låst bilen at håndbrekken er på.

Jeg snurrer alltid to runder i vaskemaskinen for å se om det er noen ekstra klær igjen.

Hehe litt merkelig med vann og å gå til høyre, men det andre du nevner høres jo ganske vanlig ut. :) Må sjekke i vaskemaskinen og tørketrommelen jeg også, for å se om det ligger igjen en sokk eller noe sånt.

Skrevet

Selvsagt har jeg lest Isfolket (hvem har ikke det?) men de er ikke arkivert sammen med faglitteraturen akkurat ;-)

nå har jeg ingen bibel, men den ville heller ikke havnet der - bare så det er sagt!

Nei, jeg har ikke noen slagkraftige faktaopplysninger ang. Lucifer å komme med jeg heller, men jeg satser på at Margit har rett, og at han er god (eller var han egentlig det?)...

Hehe...

blitz1365380771
Skrevet

Nei, jeg har ikke noen slagkraftige faktaopplysninger ang. Lucifer å komme med jeg heller, men jeg satser på at Margit har rett, og at han er god (eller var han egentlig det?)...

Hehe...

Nei han er vel litt blandings - det er jo sånne vi liker????

Skrevet

Nei han er vel litt blandings - det er jo sånne vi liker????

Ja, blandings er fint. :)

Skrevet

Når jeg har på meg solbriller og det er sol på snø - så er jeg bare en halv meter høy - hehe, det føles og ser sånn ut - veldig merkelig.

Skrevet

Håndbrekket på? Står bilen på flata?? Det er bare kvinnfolk og menn uten baller som bruker håndbrekket på flata.

Det er mer enn nok å sette den i gear, det skal ganske bra helling til før den triller. Står den med snuten nedover kan du sette den i revers. På vinteren kan du risikere at bremsene fryser fast og der står du med to "stive" bakhjul.

Skrevet

Har lest tråden. Ikke at det forundrer meg så veldig, men det var nesten uten unntak bare kvinner som har mye rart for seg.

En ting er sikkert, jeg skulle ha utdannet meg som psykolog, da hadde jeg aldri vært redd for å bli arbeidsledig. De fleste i tråden her burde nok tatt seg en tur:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...