Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest tråden. Ikke at det forundrer meg så veldig, men det var nesten uten unntak bare kvinner som har mye rart for seg.

En ting er sikkert, jeg skulle ha utdannet meg som psykolog, da hadde jeg aldri vært redd for å bli arbeidsledig. De fleste i tråden her burde nok tatt seg en tur:-)

tja - - på DOL er det vel 90% svar av kvinner i alle tråder så....

Mannfolk tør aldri innrømme noen svakheter.

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

27

• flisa

5

• mrxx

5

• blitz1365380771

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tja - - på DOL er det vel 90% svar av kvinner i alle tråder så....

Mannfolk tør aldri innrømme noen svakheter.

Vi har jo ingen svakheter:-)

Skrevet

Når jeg har på meg solbriller og det er sol på snø - så er jeg bare en halv meter høy - hehe, det føles og ser sånn ut - veldig merkelig.

Hæ?

Periodisk dvergvekst? :)

Skrevet

Hæ?

Periodisk dvergvekst? :)

Det er helt reellt altså - det er bare når jeg kikker ned på skoene - noen ganger så syns jeg at jeg såvidt bare rekker over fortauskanten - hehe, har aldri hørt om noen andre osm har det sånn. Mulig det er noe med lyset/referansepunkter etc.

Det skjer omtrent hele tiden i skisporet - rekker så vidt over sporkanten da.....30 cm høy eller noe....:)

Merkelig fenomen. blir nesten litt kvalm.

Skrevet

Vi har jo ingen svakheter:-)

Der nevnte du akkurat en. Menns største svakhet er at de ikke tør å innrømme svakheter.

Annonse

Skrevet

Der nevnte du akkurat en. Menns største svakhet er at de ikke tør å innrømme svakheter.

Kan jo ikke innrømme noe man ikke har, da blir vi beskyldt for å være løgnaktige også, ikke lett å være mann skal jeg si deg, hehe

Skrevet

Det er helt reellt altså - det er bare når jeg kikker ned på skoene - noen ganger så syns jeg at jeg såvidt bare rekker over fortauskanten - hehe, har aldri hørt om noen andre osm har det sånn. Mulig det er noe med lyset/referansepunkter etc.

Det skjer omtrent hele tiden i skisporet - rekker så vidt over sporkanten da.....30 cm høy eller noe....:)

Merkelig fenomen. blir nesten litt kvalm.

Hehe, nesten som å se på seg selv når man står i vannet. Da er man deilig og langbent da... Oh, la la. :)

Skrevet

Kan jo ikke innrømme noe man ikke har, da blir vi beskyldt for å være løgnaktige også, ikke lett å være mann skal jeg si deg, hehe

Også jeg som trodde du var svak for kvinner.

Så feil kan man ta.

Skrevet

Også jeg som trodde du var svak for kvinner.

Så feil kan man ta.

Hehe.........

Skrevet

*he he* Mye slike særegenheter som det skrives om har jeg nok heldigvis lagt fra meg sammen med barndommen! :-) Da telte jeg brøytestikker, lot være å tråkke på strek etc etc.

Men jeg har vel fortsatt noen, som f eks hvis vi har vært en gjneg ute på middag og det er mange sedler som skal legges på bordet, så MÅ jeg bare organisere dem etter verdi og legge dem med "hodet" samme vei! ;-)

Skrevet

Hehe, nesten som å se på seg selv når man står i vannet. Da er man deilig og langbent da... Oh, la la. :)

Der har du det - AKKURAT sånn har jeg det - bare at det er på tørre land og i sola - hehe

Gubben ser jo litt rart på meg når jeg traver på tur ved siden av han og sier: "nu händer det igen!" - hehe, akkurat som teskjekjerringa.

Skrevet

Der har du det - AKKURAT sånn har jeg det - bare at det er på tørre land og i sola - hehe

Gubben ser jo litt rart på meg når jeg traver på tur ved siden av han og sier: "nu händer det igen!" - hehe, akkurat som teskjekjerringa.

*råflirer*

Bra det er bare i ditt hode da... Hadde vært litt irriterende å plutselig bli 120 cm høy. :)

Annonse

Gjest someone out there
Skrevet

Ja, er nok miljøskadd, tror jeg. :)

Har bestemt meg for å ALDRI se skumle filmer mer, har funnet ut at jeg rett og slett ikke tåler det! Blir irritert på samboeren som er uberørt av de skumleste filmer... :)

jeg har også lovet meg selv det..men så hender det at vennene mine vil se slkike filmer og jeg kan jo ikke bestemme hver gang=) gjemmer meg bak en pute jeg =)

Skrevet

jeg har også lovet meg selv det..men så hender det at vennene mine vil se slkike filmer og jeg kan jo ikke bestemme hver gang=) gjemmer meg bak en pute jeg =)

Huff ja...

Jeg kommer nok til å bryte sammen en gang jeg også, og så kommer jeg til å angre som en hund etterpå.

Har alt for livlig (og makaber) fantasi til at det er sunt å se slike filmer! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...