carma Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen gode ganle kjerringråd for å sølutte å hikke? Holde pusten hjelper ikke. Friker også vann uten at det hjeøper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Spis salt eller en teskje bringebærsyltetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Karsk hjelper- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du må drikke mer eller gå på msn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Få gubben til å rundkile deg i en 10 minutters tid - se om det hjelper ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ikke tenk på at du hikker.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Få gubben til å rundkile deg i en 10 minutters tid - se om det hjelper ;-) Nei nå tuller du! Kile folk som hikker gjør saken enda værre, det fører til at man mister kroppskontrollen totalt. Raping osv... Men vi får vel håpe den hikken har gitt seg nå ettersom det er sju timer siden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Får håpe det har gitt seg nå - men her er et godt råd til neste gang: Drikk et glass vann "opp ned" - dvs bøy deg framover og drikk av den motsatte siden av glasset. Det er ikke så vanskelig som det høres ut, og det virker )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurendreier Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Får håpe det har gitt seg nå - men her er et godt råd til neste gang: Drikk et glass vann "opp ned" - dvs bøy deg framover og drikk av den motsatte siden av glasset. Det er ikke så vanskelig som det høres ut, og det virker )) Ja virker gjør det nok. Man får seg jo et sjokk når vannet havner ned i skjorta;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol etter regn Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du er nok ferdig å hikke nå (hvis ikke bør du oppsøke legevakta) Til neste gang kan du prøve dette; 1. Trekk pusten dypt inn, hold den MENS du holder for nesa. 2. Svelg _3_ ganger mens du gjør dette. (Ikke pust ut eller inn imellom hvert svelg!!) Dette er vanskelig.. 3. Gjenta 2-3 ganger rett etter hverandre dersom det ikke gir seg etter første gang. 4. Dersom du hikker inni her en eller annen gang, må du avbryte og begynne på nytt.. Gjør du dette riktig hjelper det GARANTERT! Alle de som har prøvd har klart det. Gjett om deilig, hikking er det mest irriterende som fins!! :| lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Uuhh... Jeg drømte altså ikke bare at jeg DOLet litt i natt... Hikken har forøvrig gitt seg... eller gått over til hodepine :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Du er nok ferdig å hikke nå (hvis ikke bør du oppsøke legevakta) Til neste gang kan du prøve dette; 1. Trekk pusten dypt inn, hold den MENS du holder for nesa. 2. Svelg _3_ ganger mens du gjør dette. (Ikke pust ut eller inn imellom hvert svelg!!) Dette er vanskelig.. 3. Gjenta 2-3 ganger rett etter hverandre dersom det ikke gir seg etter første gang. 4. Dersom du hikker inni her en eller annen gang, må du avbryte og begynne på nytt.. Gjør du dette riktig hjelper det GARANTERT! Alle de som har prøvd har klart det. Gjett om deilig, hikking er det mest irriterende som fins!! :| lykke til! Hehe... Ok, det skal prøves ut en gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Du må drikke mer eller gå på msn Jammen når flaska er tom og alle er "Borte" på msn...!? Har jeg dårlige venner? :-o 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja virker gjør det nok. Man får seg jo et sjokk når vannet havner ned i skjorta;) nope, det er omtrent umulig at det vannet som ev søles havner på deg, i og med at du drikker "fra deg".. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Uuhh... Jeg drømte altså ikke bare at jeg DOLet litt i natt... Hikken har forøvrig gitt seg... eller gått over til hodepine :-p He he. Har visst gitt deg et par "veldig gode" råd i natt jeg og ser jeg..hehe Synd de ikke hjalp =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 He he. Har visst gitt deg et par "veldig gode" råd i natt jeg og ser jeg..hehe Synd de ikke hjalp =) Fort gjort ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du er nok ferdig å hikke nå (hvis ikke bør du oppsøke legevakta) Til neste gang kan du prøve dette; 1. Trekk pusten dypt inn, hold den MENS du holder for nesa. 2. Svelg _3_ ganger mens du gjør dette. (Ikke pust ut eller inn imellom hvert svelg!!) Dette er vanskelig.. 3. Gjenta 2-3 ganger rett etter hverandre dersom det ikke gir seg etter første gang. 4. Dersom du hikker inni her en eller annen gang, må du avbryte og begynne på nytt.. Gjør du dette riktig hjelper det GARANTERT! Alle de som har prøvd har klart det. Gjett om deilig, hikking er det mest irriterende som fins!! :| lykke til! Den metoden brukes her i huset også og den fungerer hver eneste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol etter regn Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den metoden brukes her i huset også og den fungerer hver eneste gang. Bra! Funker til og med på ungene.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurendreier Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 nope, det er omtrent umulig at det vannet som ev søles havner på deg, i og med at du drikker "fra deg".. Hvis man husker å helle glasset den riktige veien så 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Uuhh... Jeg drømte altså ikke bare at jeg DOLet litt i natt... Hikken har forøvrig gitt seg... eller gått over til hodepine :-p Sånn går det når du nektet å høre på mitt råd om to glass vann før du la deg... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.