Gjest Shave my poodle Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Og jeg som hadde tenkt å legge meg og bare drömme fine drömmer.. Likner på en yngre utgave av heimkunskapsläreren min på barneskolen.. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,625851,00.html God natt! 0 Siter
Sofline Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det gjorde de også i saken med det parterte liket i København forrige uke. De gikk ut med bilde av hodet. Hva med å lage en tegning spør jeg.... Barna ser jo også forsiden på avisene. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det gjorde de også i saken med det parterte liket i København forrige uke. De gikk ut med bilde av hodet. Hva med å lage en tegning spør jeg.... Barna ser jo også forsiden på avisene. Ja en tegning hadde sikkert gjort samme jobben. Er egentlig ganske herdet når det gjelder å se "ekle" ting, men fikk en guffen fölelse inni meg av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.