Gå til innhold

Våknet med opphovnet ansikt

Anbefalte innlegg

Gjest sundai
Skrevet

ikke jeg, men min mor på 50 som er på besøk. Hun har aldri reagert allergisk på noe før, ikke spiste vi noe uvanlig i går heller. Hun føler at hun er litt hoven ellers også.

Vet noen hva det kan skyldes og hva hun kan gjøre?

Fortsetter under...

Gjest sundai
Skrevet

hørt om legen??

Smart ass. Hva med å enten svare seriøst eller å la være? Kl var 08, det er søndag, det er ikke spesielt akutt.... Kan godt være noen som har peiling her inne også, trenger ikke være _lege_ for det.

Ha en god dag...

Gjest noen ting
Skrevet

Smart ass. Hva med å enten svare seriøst eller å la være? Kl var 08, det er søndag, det er ikke spesielt akutt.... Kan godt være noen som har peiling her inne også, trenger ikke være _lege_ for det.

Ha en god dag...

Hun er kanskje allergisk? Det finnes kanskje pollen i lufta nå. Kanskje sengetøyet har tørket ute? Eller kanskje har hun kost med en katt og reagert på det? Eller kanskje er hun allergisk mot (dun)puten hun sov på? Moren min ble hoven i ansiktet en dag; hun hadde vasket ansiktet sitt på badet og der hadde katten ligget....

Gjest noen ting
Skrevet

Hun er kanskje allergisk? Det finnes kanskje pollen i lufta nå. Kanskje sengetøyet har tørket ute? Eller kanskje har hun kost med en katt og reagert på det? Eller kanskje er hun allergisk mot (dun)puten hun sov på? Moren min ble hoven i ansiktet en dag; hun hadde vasket ansiktet sitt på badet og der hadde katten ligget....

Katten lå altså i vasken... Moren din kan også ha sovet dårlig/hatt vondt i hodet.

Skrevet

Hun går vel ikke på pencilin? Man kan få allergisk reaksjon på det hvis man bruker det for mye (opphovning).

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kan hun ha spist mye salt dagen før?

Jeg hovner opp rundt øynene og i fingrene, hvis jeg spiser for salt mat.

Så jeg har sluttet å salte maten.

Men hvis det er det, har vel din mor oppdaget det for lenge siden , når hun er 50 år.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg var opphovnet i går, pga forkjølelse.

så ut som jeg hadde prøvd meg som bokser ;-)

Er hun forkjølet? Blir hun ikke bedre tror jeg at jeg ville tatt en prat med legen, sånn for sikkerthets skyld.

Skrevet

Jeg våknet med skikkelig hovent ansikt for en del år tilbake. Jeg er litt alergisk, men har aldri reagert slik før. Vi kom fram til at den enten skyldtes rødvinen som jeg smakte på kvelden i forveien, eller så måtte det være hodepute som var av dun!

Gikk over av seg selv igjen etter et par dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...