naktros Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hvorfor blir ikke det jeg har lest her inne markert lenger? Noen som vet? 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Kanskje du må inn på verktøy og internet options? 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 når jeg klikker på en tråd direkte fra trådlisten, blir det markert når jeg kommer "ut igjen" -fra tråden altså. Men dersom jeg går rett til "neste tråd" eller "forrige tråd", blir hovedinnlegget ikke markert. Men om jeg klikker på tråden igjen, så er alle svarene under markert. Er det dette du mener? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Bruker du Moxilla? Da skjer det. Jeg bruker Internet Eksplorer og da blir innleggene jeg har lest markert. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Kanskje du må inn på verktøy og internet options? Jeg bruker Opera, og av en eller annen grunn må jeg "berøre" tråden med markøren etter at jeg har klikket på den for at den skal bli markert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.